Sport1 Banner

פיניירו, רוצ'ט, סרדל ואנטמן צפויים לפתוח

יעשה את השינוי? רוצ'ט
יעשה את השינוי? רוצ'ט | צילום: איתן הנסברגן

מאיר בן מרגי, מחליפו הזמני של בנין מתכנן מהפכה נגד הפועל עכו

(גודל טקסט)

כשהיא מתמודדת עם משבר ניהולי לאחר הוצאתו לחופשה בתשלום של המאמן טל בנין, הפועל חיפה תפגוש מחר את הפועל עכו (18:00). הבעלים יואב כץ השוהה בארצות הברית צפוי להגיע ארצה תוך עשרה ימים כדי לעשות סדר בקבוצתו.

 

נראה כי הסיכוי לשובו של טל בנין לעמדת המאמן קלושה ביותר והתוצאה מחר תקבע את המשך ההתנהלות של הבעלים. ניצחון של חיפה יותיר את מאיר בן מרגי בעמדת המאמן לפחות שבוע נוסף. הפסד יגרום לכץ לשקול מינוי מאמן חדש לאלתר, כששמו של יוסי אבוקסיס מומלץ לו על ידי גורמי כדורגל רבים.

 

 

בן מרגי ייעזר מחר בבלם הפורש גל כהן וייאלץ להסתדר ללא הקפטן המורחק אושרי רואש, אותו יחליף בהגנה ברונו פיניירו. כמו כן לא ישחקו חנן מנן וגם השוער הצ'כי הפצוע פראסמיל קובאר, שיוחלף על ידי ניב אנטמן. להרכב ישובו אדריאן רוצ'ט ולירן סרדל. הבוקר התקיימה האזכרה של נשיא המועדון לשעבר רובי שפירא בהשתתפות נציגים של הפועל חיפה.

 

הרכב משוער: ניב אנטמן, דור מלול, טאדס קיאנסקאס, ברונו פאיינרו, חיים מגרלשוילי, יוסי דורה, אדריאן רוצ'ט, לירן סרדל (עלי חטיב), תומר סוויסה, זרקו קוראץ', מהראן לאלה.

 

עכו רוצה לכבוש שערים

 

הפועל עכו שסיימה במחזור הקודם בתיקו מאופס בחוץ נגד מכבי נתניה מאמינה כי תוכל להוציא לפחות נקודה אחת מאצטדיון סמי עופר, למרות שהיא נמצאת בעיצומו של רצף של שלושה משחקים ללא שער וכבשה סך הכל חמישה שערים בלבד בסיבוב הראשון.

 

מה עם הגולים? הוכנבוים (דני מרון)

 

להרכב של המאמן ירון הוכנבוים ישובו אליאור סיידר שהחלים מפציעה וסמואל גילמור שסיים ריצוי עונש הרחקה. המאמן צפוי לפתוח במערך התקפי במטרה לנצח את המשחק ולפתוח פער מהקו האדום.

 

כתבנו ח'אלד דראושה מוסיף כי בצוות האימון מבהירים כי על מנת שהקבוצה תכבוש על כל הקבוצה לקחת חלק במאמץ: "גם שחקני הקישור חייבים לסייע כשאנחנו תוקפים, בלי לשכוח שנצטרך לבלמים במצבים נייחים, כל הקבוצה חייבים להבקיע". למרות הקביעה, דראושה מדווח כי בשבוע הבא ינחת בארץ להתרשמות החלוץ הקרואטי בן ה-24 דריו פריצרפ. "צריך חלוץ שיתרגם את המאמצים שלנו לשער. אנחנו אופטימיים עבורו ומקווים שהוא יעמוד בציפיות ויעזור לקבוצה".

 

הרכב משוער: דני עמוס, ליאור לוי, בוריס קופיטוביץ', מושיקו מישאלוב, שמוליק מלול, עדנאן זהירוביץ', ברונו יובאנוביץ', אחמד קסום, סמואל גילמור, אליאור סיידר, שון וייסמן (ציון צמח).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי