Sport1 Banner

ליאני שלף צהוב שני לשוקרני והחליט לוותר לו

ליאני. החלטה מאוד מוזרה של השופט הבין לאומי
ליאני. החלטה מאוד מוזרה של השופט הבין לאומי | צילום: Gettyimages

השופט כבר הראה את הכרטיס לקשר קריית שמונה, אך בחר שלא להרחיקו

(גודל טקסט)

הפועל רעננה אירחה את קריית שמונה ונפרדה ממנה בשוויון  1:1. אופיר מזרחי העלה את האורחים מהצפון ליתרון, ממאדו צ'אם השווה.

 

הסיפור המעניין מגיע מכיוונו של קשר קריית שמונה, רועי שוקרני, שראה כרטיס צהוב שני בתחילת המחצית השנייה ואמור היה לנטוש את כר הדשא, אך אז הגיעה תפנית בעלילה.

 

 

לירן ליאני, שופט המשחק, הראה את הצהוב השני לכיוונו של שוקרני, והאחרון התחנן בפני השופט שלא להרחיקו. כשליאני הבין שזהו הצהוב השני שלו והמשמעות היא הרחקה, אמר לו להמתין ובסופו של דבר בחר שלא להרחיקו. 

 

מאמן קריית שמונה, סאלח חסארמה אמר בסיום: "רצינו לקחת את המשחק הזה. יצאנו לתקופה יותר טובה ובאנו בכדי לנצח. במחצית בשנייה היינו ביתרון מספרי, ולכן אנחנו יוצאים מאוכזבים מהמשחק".

 

המאמן האורח הוסיף: "אין לנו בעיות בהתקפה. לפעמים הכדור נכנס ולפעמים לא, זה הכדורגל. השבוע נחליט מי מהשחקנים הזרים יישארו ומי לא"
 

כובש השער הראשון במשחק, אופיר מזרחי סיכם: זה היה משחק מאוד מאכזב. שיחקנו נגד קבוצה קשה והיה חשוב לנו לנצח, אך לא עשינו זאת. אנחנו מסתכלים קדימה".
 

מאמן רעננה, חיים סילבס, דווקא היה מרוצה: "אני שבע רצון מהתוצאה, לאחר שמהדקה ה-54 שיחקנו בשחקנים. התחלנו את המשחק לא טוב ואני שמח שחזרנו לעצמנו".

 

סילבס הוסיף: "שחר הירש במשא ומתן מתקדם איתנו ואנחנו עובדים על זה כדי להביא אותו אלינו. אני מקווה שנגיע מוכנים יותר טוב לקראת משחק הגביע ביום רביעי".

 

בקשר להוצאת יובל שבתאי מהסגל, אמר סילבס: "קבוצות אלה ואחרות גילו עניין בשחקן ואני הרגשתי שמבחינת ההכנה שלו למשחק, שלא או שכן באשמתו, הוא לא יכול להכין את עצמו מנטלית ב-100% כמו שאני דורש מהשחקנים שלי. נכון לעכשיו הוא שחקן של הפועל רעננה עד סוף העונה, וכשיהיה מוכן, הוא כן ישחק".

 

שחקן קבוצתו עדי נמני אמר: "אנחנו שמחים מהנקודה הזאת, מאחר שאיך שהמשחק התפתח, התיקו הזה מעולה. מחצית שלמה היינו ב-10 שחקנים ויצאנו עם נקודה, אנחנו מרוצים. אני מאמין שנסיים בפלייאוף העליון".

עוד באותו נושא: אופיר מזרחי, סלאח חסארמה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי