Sport1 Banner

מכבי חיפה רוצה להתחזק בשלושה שחקנים

בדרך החוצה. דרינצ'יץ'
בדרך החוצה. דרינצ'יץ' | צילום: ערן לוף

אייל משומר, שחתום על חוזה ארוך טווח, לא ממהר לעזוב את המועדון

(גודל טקסט)

דריכות וכוננות במכבי חיפה לקראת התקופה הקרובה, בה גם תקיים הקבוצה שלושה משחקי "קלאסיקו" וגם ייפתח חלון ההעברות של חודש ינואר, במהלכו יתבצע ריענון גדול בסגל הרחב.

 

שחקנים בקבוצה שוחחו עם ספורט1 והסבירו כי למשחקים הקרובים משמעות גדולה, והם יקבעו לאן פני הקבוצה עד לסיום העונה. ביום שני ישחקו הירוקים באצטדיון שמי עופר נגד מוליכת הטבלה הפועל באר שבע, לאחר מכן ייצאו לאצטדיון בלומפילד למשחק נגד האלופה מכבי תל אביב ובהמשך ישחקו בגביע נגד בית"ר ירושלים.

 

 

שחקנים בקבוצה משוכנעים שהם אינם נופלים ביכולתם משלוש הקבוצות עמן יפגשו: "אלו משחקי האתגר של מכבי חיפה, שיכולים להציל את העונה", אמר אחד מהם. "המשחק החשוב יהיה בגביע המדינה, תואר שכבר שנים ארוכות לא היה במועדון. אף אחד לא מדמיין מצב בו נודח מהגביע כבר במשחק הראשון כי כולנו זוכרים את ההדחות הכואבות בשנים האחרונות".

 

לא בטוח שרוני לוי יצליח להיפטר ממשומר (דני מרון)

 

לקראת פתיחת חלון ההעברות, בכפר גלים עסוקים בשבועות האחרונים במציאת קבוצות חלופיות לניקולה דרינצ'יץ', אביחי ידין, אייל משומר, שחר הירש ואלון תורג'מן. בנוסף לכך, במועדון מעוניינים למצוא קבוצה לחלוץ שמעון אבוחצירה שאינו נכלל בתוכניות המקצועיות של הצוות המקצועי. בכרמל מעוניינים להיפטר מלפחות חמישה שחקנים מתוך השישה, ולהחתים במקומם זר אחד לפחות ושני שחקנים ישראליים, ובכך גם לרענן וגם לצמצם את הסגל.

 

בנוגע לדרינצ'יץ', בסביבתו של יעקב שחר בטוחים כי יגיעו עמו להסדר כספי במסגרתו יעבור השחקן למועדון במולדתו סרביה, אולם לא בטוח שהמשימה תהיה כה קלה שכן הוא מחזיק בחוזה ארוך טווח לשלוש שנים נוספות בשכר הגבוה מ-350,000 יורו לעונה. גם המהלך מול משומר לא צפוי להיות פשוט שכן רק בקיץ האחרון חתם המגן על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות, וספק אם הוא ימהר לחתום בקבוצה שאינה קבוצת צמרת. מן העבר השני, העברתם של תורג'מן והירש לא צפויה להיתקל בקשיים מכיוון שהשניים מעוניינים לשחק באופן קבוע.

עוד באותו נושא: אייל משומר, ניקולה דרינצ'יץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי