Sport1 Banner

"בושה שקיללו, כנראה שרגילים פה לזכות באליפות"

שחקני פת בסיום. חלק הודו לקהל שקילל
שחקני פת בסיום. חלק הודו לקהל שקילל | צילום: אריאל שלום

במכבי פ"ת היו ציניים כלפי אוהדי הקבוצה. חלוץ זר צפוי להצטרף

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת מאוכזבים מאוד לאחר משחק ה-1:1 בבלומפילד נגד הפועל חיפה שהיה בעבור הקבוצה משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון בליגה וללא יכולת מספקת.

 

בסיום המשחק, נכנס רן בן שמעון לחדר ההלבשה וניסה לעודד את שחקניו: "אני מרוצה מכם. אם נמשיך ככה עוד נביא את הניצחונות". ממש עם שריקת הסיום קראו כמה אוהדים ביזיון לעבר השחקנים והמאמן לא אהב את זה. בן שמעון ענה להם: "על מה אתה צועקים ביזיון" ורק לאחר התערבות מצד עוזרו ייטב לוזון, נמנע עימות.

 

 

"זו בושה", אמרו בקבוצה. "הקבוצה נמצאת בפלייאוף העליון כרגע והפכה בשנתיים האחרונות לקבוצת צמרת. כנראה התרגלו פה לאליפויות. ראו כמה רצינו ושלטנו והכדור לא נכנס. גם אנחנו מאוכזבים לא פחות". "קבוצה כמו הפועל חיפה זו קבוצה שאנחנו צריכים לנצח, הם קבוצת תחתית. כנראה שנגד קבוצות התחתית קשה לנו יותר" אמר גורם אחר בהנהלה. אחד האוהדים מנגד ביטא את טענות חבריו: "יש לנו קבוצה ויש גם מאמן אבל אין תעוזה. הכדורגל לא שמח ואנחנו אנמיים בחלק הקדמי".

 

בפן המקצועי, אל מסדר הפצועים שכולל את עוז פרץ, עידן שמש וצחי גיגי הצטרפו מוחמד כליבאת (מפשעה) ואליסון דוס סנטוס (ארבע ראשי) שייבדקו בתחילת השבוע. גם קסבייה תומא, כובש השער נחבל קשות ברגלו. בקבוצה ישנה שביעות רצון גדולה מתומא וגורם במועדון הוסיף: "אין ספק שהוא בלם שקט שמייצב את ההגנה. זה בינגו גדול". בניגוד לתומא, מי שיעשה את הדרך החוצה כפי שפורסם בספורט1 הוא מינדאוגס פאנקה, ששוב נותר מחוץ לסגל. את מקום הזר החמישי בקבוצה צפוי למלא חלוץ, עוד פתרון לבעיית ההבקעות של הקבוצה בתקופה האחרונה.

 


בן שמעון מחפש מי גידף (אריאל שלום)

 

נאור פסר, סיכם: "אנחנו משחקים נגד קבוצות טובות והיינו הרבה יותר טובים מהפועל חיפה. כולנו מרגישים תחושת פספוס מהתיקו הזה אבל צריך להסתכל קדימה. כרגע קבוצות למדו אותנו ובאות אלינו אחרת תוך כדי שינוי המערך שלהן. התפקיד שלנו הוא למצוא את הדרכים לפרוץ את ההגנות האלה ולנצח".

עוד באותו נושא: קסאבייה תומא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי