Sport1 Banner

עמוק בבוץ: הפועל ת"א חטפה 3:0 אצל קרית שמונה

אוי
אוי | צילום: ערן לוף

האדומים ממשיכים לשקוע ומצאו פעם אחת את הרשת מאז המאמן הגיע

(גודל טקסט)

אין שערים, אין ניצחונות, קשה, קשה. במשחק שהתנהל תחת גשם שוטף הביסה קרית שמונה 0:3 את הפועל תל אביב, העמיקה את המשבר שלה וגם סיימה תקופה של חודשיים ללא ניצחון בליגה.

 

האדומים בבעיה קשה לאחר שהם צנחו למקום העשירי עם 16 נקודות מ-15 משחקים. מהעבר השני, מגיע המון קרדיט לחבורה של סאלח חסארמה, שהצליחה סוף סוף לנצח לאחר שבעה משחקי ליגה נטולי שלוש נקודות וטיפסה למקום השמיני עם 18 נקודות. הצפוניים עשו את זה בסטייל ובהחלט היו ראויים לניצחון: אופיר מזרחי העלה אותם ליתרון בדקה ה-36 אחרי הדיפה רעה של שניר חתוכה, ברונו קוניה נגח את השני בדקה ה-75 ואור אוסטוינד השלים את החגיגה בדקה ה-89 עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה.

 

מה עם השערים? גיא לוי (איתן הנסברגן)

 

 

הקבוצה של גיא לוי בבעיה קשה: היא פשוט לא כובשת. מאז שמונה לוי לתפקיד המאמן, הקבוצה שלו כבשה שער בודד בחמישה משחקים, מה שלא מפריע לו להאשים את מי שהוא רק יכול ולטעון שיש הרבה קבוצות פחות טובות מהאדומים.

 

לוי קיבל היום את דודו ביטון בחזרה והעלה אותו מהספסל, אך החלוץ נראה אנמי ונראה שהוא יעזוב בקרוב. שגיב יחזקאל, עמרי אלטמן וליביו אנטל שפתחו בחוד האדום פשוט לא מצליחים לספק את הסחורה, ולא פלא שהפועל כבר חושבת על חיזוק.

 

סוף סוף ניצחון. חסארמה (איתן הנסברגן)

 

לפי הדיווחים השונים המועדון כבר הגיע לסיכום עם פטרולול על העברתו של טוטו תמוז, אבל דווקא החלוץ לא ממהר לאשר את הפרטים. קשה להאמין שבן רייכרט, שאיחר אתמול לאימון ונופה מהסגל, היה עוזר לקבוצה אבל זה יכול להיות תירוץ לא רע. בינתיים גיא לוי עם פתיחה זהה לזו של מנדיונדו (0:0 עם בית"ר ו-3:0 להפועל קרית שמונה), והוא יצטרך לחשוב טוב איך הוא מוציא את העגלה מהבוץ.

 

המשחק נפתח בדקת דומיה לזכרו של צחי פישביין, שנפטר השבוע במפתיע מהתקף לב.

 

מהלך המשחק:

 

דקה 1

הגנת האורחים הרחיקה כדור לא טוב ומזרחי בעט מ-25 מטרים מבלי לעצור, אך הבעיטה שלו הייתה חלשה ולא הייתה קרובה לשער.

אוהדי הפועל ת"א שעשו את הדרך צפונה (איתן הנסברגן)

דקה 13

קרן לקרית שמונה, ברונו עלה מעל כולם ונגח עם העורף, אך הכדור הלך החוצה.


אחמד עאבד לא מכוסה בזמן הקרן (איתן הנסברגן)

דקה 15

אבו עביד בעט מהאוויר שטוח כדור קרן שהגיע אליו, אך זועבי קלט ללא בעיה.

דקה 18

אלקיים הרים לרחבה מהאגף, ובפעם השניה ברונו עלה מעל כולם ונגח לעבר השער: הפעם הכדור הלך למסגרת, חתוכה לא לקח סיכון והדף לקרן.

דקה 23

מסירה לכיוונו של ורטה חתכה את ההגנה והגיע למגן, שהעביר כדור רוחב מסוכן אך זועבי קלט. ההגנה של ק"ש נראית פשוט רע.


חילוקי דעות (איתן הנסברגן)

דקה 33

שער של הפועל תל אביב נפסל בטענת נבדל! יחזקאל קיבל כדור נהדר מבעד להגנה, חדר לרחבה ומסר לאמצע. אלטמן בעט לשער, הכדור פגע בשחקן הגנה וחזר ליחזקאל, שהרשית מקרוב. השופט אלי חכמון פסל את השער בטענת נבדל מוצדקת, עדיין 0:0. האורחים באו בטענות לחכמון שהכדור פגע ביד של שחקן הגנה והיה צריך להישרק פנדל.

דקה 35

0:1 לקרית שמונה! שמיר בעט לא טוב מחוץ לרחבה, אך חתוכה הדף רע מאוד. אופיר מזרחי עט על הכדור החוזר ומתוך הרחבה הפגיז לתוך הרשת. שער נהדר לחלוץ הצעיר.

דקה 40

קורה! קסיו פרננדס התרומם לכדור קרן, וכשהוא לא מכוסה נגח נהדר, הכדור פגע בקורה, נשאר בקרבת קו השער אך לבסוף הורחק. הזדמנות אדירה.

דקה 46

המחצית השנייה נפתחה עם חילוף של גיא לוי: קלאודיו בומבה נכנס במקומו של עומרי שקל, שהיה חלש מאוד במחצית הראשונה.

דקה 47

אלטמן שקיבל את הכדור מחוץ לרחבה בצד ימין מצא את עצמו לא מכוסה ובעט חזק ושטוח – הכדור חלף לא רחוק מהקורה.

דקה 50

הגשם התחזק ועכשיו המשחק מתנהל תחת מבול. נקווה שזה יגרום לשחקנים לא לקפוא במקום ולרוץ קצת יותר.


ואיזה מסכנים האוהדים (איתן הנסברגן)

דקה 51

כדור נהדף מההגנה לא טוב והגיע לבומבה, שמפינת הרחבה בעט חזק לשמיים.

דקה 61

עאבד בעט שטוח מחוץ לרחבה אך הכדור הלך רחוק מהשער.

דקה 64

חילוף בכל אחת מהקבוצות: משה אוחיון נכנס במקומו של מיחאי פינטילי, שכנראה מתח את השריר. בק"ש נכנס אור אוסטוינד במקום עדן שמיר.

דקה 68

מאיפה הגיע הטיל הזה? רועי שוקרני ניסה בעיטה מ-30 מטרים – הכדור טס לכיוון החיבורים אך חלף סנטימטרים מהעמוד. זה היה קרוב.

דקה 69

הזדמנות טובה להפועל תל אביב. שגיב יחזקאל הלא מכוסה התרומם לכדור שהוגבה מצד ימין, אך הנגיחה שלו בתוך הרחבה הלכה לשמים. פספוס גדול.

דקה 71

קלאודיו בומבה השתלט על כדור חוזר מחוץ לרחבה, היתל בשני שחקני הגנה ובעט לשער – זועבי הדף לקרן.

דקה 72

חילוף אחרון בהפועל תל אביב: דודו ביטון נכנס במקומו של ליביו אנטל. הקרן הורמה ישירות לראשו של אדי גוטליב שנגח חזק – זועבי הדף לקרן נוספת.

דקה 75

0:2 לקרית שמונה! הפועל תל אביב תוקפת, ק"ש כובשת. ברונו קוניה התרומם להרמה של בורכל, שנכנס כמחליף דקה קודם לכן, ומעל כולם נגח לרשת.

דקה 88

0:3 לקרית שמונה! זה לא ניצחון, זו כבר תבוסה. שער נהדר של שני המחליפים: נאור עבודי העביר כדור רוחב מהאגף ואור אוסטיונד הלא מכוסה בעט לרשת.

הרכבים:

קרית שמונה: מהדי זועבי, עודד אלקיים, דין מימוני, קסיו פרננדס, אלי בלילתי (דניאל בורחל), וובה בראון, עדן שמיר (אור אוסטוינד), רועי שוקרני, אופיר מזרחי, אחמד עאבד (נאור עבוד), ברונו קוניה.

 

הפועל תל אביב: צליל חתוכה, עופר ורטה, לוקאס וינטרה, אדי גוטליב, איאד אבו עביד, איסומעילה לילנאגה, מיחאי פינטילי (משה אוחיון), עומרי שקל (קלאודיו בומבה), עמרי אלטמן, ליביו אנטל (דודו ביטון), שגיב יחזקאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי