Sport1 Banner

מה עומד מאחורי ההחלטות של גיא לוי?

החלטות תמוהות. גיא לוי
החלטות תמוהות. גיא לוי | צילום: דני מרון

בהפועל אף פעם לא בדקו את תעודת הזהות של השחקנים. ההנהלה משתמשת בבאדיר חסר השדרה כבובה

(גודל טקסט)

בדרך כלל משחק בין הפועל תל אביב האדומה לבין בית"ר ירושלים הצהובה יוצר מעין מתח ספורטיבי, אותו לא ניתן להרגיש במפגשים עם קבוצות אחרות. לצערנו, חזינו באחד המשחקים הגרועים ביותר שנצפו במגרשי הכדורגל בשנים האחרונות.

 

בשנים עברו בבית"ר היו מאושרים אם הם היו מצליחים לחלץ נקודה בבלומפילד, אבל הפעם המציאות השתנתה. ברשותכם אני מעוניין לדבר על הקבוצה שלי.

 

 

על הקווים אצלנו עומד מאמן, שבעבר הלא רחוק כשאימן את היריבה ממול התבטא בצורה גזענית וסבר כי שחקן ערבי לא יכול לשחק שם. היום הוא מאמן את הקבוצה שהכי מזוהה עם המגזר הערבי. אין אני מתכוון לדעות הפוליטיות, אלא לעובדה שכששחקן מגיע לוולפסון הוא מתקבל כאחד מן המניין ואף אחד לא בודק בתעודת הזהות שלו אם הוא רוסי, גרמני או ערבי. שחקנים מתקבלים באהבה גדולה בשל הסיבה שהם לובשים את החולצה האדומה האהובה על האוהדים המסורים.

 

מה הסיבה האמיתית לכך שהוא ביציע? ספורי (ערן לוף)

 

במחצית המשחק פגשתי את רמזי ספורי, מוחמד אבו אלהג'ה ואת סיראג' נסאר. אין ספק ששלושתם שחקנים מוכשרים שיכולים לשחק בהרבה קבוצות בליגה, והופתעתי שהם לא נכללו אפילו בסגל למשחק.

 

תהיתי ביני לבין עצמי מה הסיבה לכך. הרי בשנים האחרונות הפועל השתמשה בשחקנים הצעירים והכישרוניים האלה חוץ מנסאר, שהגיע לפני חודשיים. יתכן כי גיא לוי מנסה ליישם את משאלות לבו הכמוסות שפיתח בזמן שאימן בבירה, וקיבלו ביטוי בהתבטאויותיו על שחקנים ערבים ומוסלמים.

 

טקס עלוב, תמונה יפה לעיתון (דני מרון)

 

נושא נוסף שבלט לעין הוא היחס לסמלים ולשחקני העבר. ואליד באדיר, עוזר המאמן ששימש כמאמן מחליף עד הנחתתו של לוי, מקבל יחס מהקבוצה כמו של בובה. נגד בית"ר השתמשו בו בשביל להעניק את חולצת הפרישה לשי אבוטבול הגדול. מעולם לא ראיתי מועדון מכבד שחקן שנתן כל כך הרבה למענו בטקס כל כך עלוב, שאולי יצטלם יפה לעיתון.

 

בנוגע לבאדיר, לדעתי אף פעם לא היה לו עמוד שדרה וגם לא כבוד. גבי לסרי, אחד המגנים הטובים שגדלו בהפועל, ישב לידי ותהינו ביחד מדוע ואליד, עוזר המאמן, יושב בעומק הספסל כשמאמן השוערים, גבי בורנשטיין מחלק הוראות. אין לכך תשובה והאמת היא שבאדיר הוא פרסונה נוחה לגיא לוי, הוא מסוג האנשים שכשיורקים עליהם הם אומרים שזה גשם.

עוד באותו נושא: גזענות, ואליד באדיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי