Sport1 Banner

פרטיזן בלגרד ירדה מדרינצ'יץ' בשל שכרו

איפה הוא ישחק בהמשך העונה? דרינצ'יץ'
איפה הוא ישחק בהמשך העונה? דרינצ'יץ' | צילום: ערן לוף

מכבי חיפה תקועה עם חוזהו הארוך של המונטנגרי. טוואטחה ישאר עד הקיץ

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת שלושת משחקי השיא בתוך תשעה ימים שתקיים הקבוצה. ביום שני ישחקו הירוקים נגד המוליכה הפועל באר שבע (20:55), לאחר מכן יתמודדו בבלומפילד נגד מכבי תל אביב והמשוכה השלישית תהיה משחק הגביע הביתי נגד בית"ר ירושלים.

 

נכון לעכשיו נותרו רק כ–2500 כרטיסים למשחק נגד ב"ש, והצפי הוא שהאצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום. המאמן רוני לוי מתכנן להחזיר להרכב את הבלם דקל קינן במקומו של איאד חבשי ששיחק נגד בני סכנין במחזור האחרון כאשר גם הקפטן יוסי בניון צפוי לעלות ב-11 נגד הקבוצה ממנה הגיע בתחילת דרכו לכרמל.

 

 

מעבר להכנות למשחק ראשי הקבוצה פועלים על מנת למצוא קבוצות חלופיות לשחקנים שנאמר להם שהם לא בתוכניות להמשך העונה. אחד מהם הוא ניקולה דרינצ'יץ', לו יש חוזה עד קיץ 2018 בשער של 330 אלף יורו, ואין בכוונתו לוותר על סכומים משמעותיים עבור מועדון שאינו נמצא במולדתו. פרטיזן בלגרד הביע עניין במונטנגרי אך נכון לעכשיו היא לא תוכל לעמוד בשכרו. שחקנים נוספים שלא נמצאים יותר בתכניות הם אביחי ידין, אייל משומר, אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירא ושחר הירש.

 

בנושא טאלב טוואטחה, כפי שפורסם בתחילת השבוע המגן השמאלי צפוי להישאר בקבוצה, לאחר שהמאמן רוני לוי הבהיר כי נכון לעכשיו לא מתקיימים מגעים עם פיורנטינה האיטלקית או כל מועדון אירופי אחר. טוואטחה צפוי להמשיך בקבוצה עד לסיום העונה, ורק במידה ויצוצו הצעות חדשות או יתרחשו דברים בלתי צפויים הוא יעזוב בחלון ההעברות שבאירופה יצא לדרך ובישראל ייפתח ב-6 בינואר.

 

במידה וטוואטחה יעזוב מי שצפוי להחליפו הוא מגן קריית שמונה חן דילמוני. כזכור, לטוואטחה הובטח כי יוכל לעבור לאירופה תמורת 1.5 מיליון יורו בעסקה בה ימשיך מפיורנטינה למועדון אירופי אחר. בינתיים על פי פרסומים באיטליה המאמן פאולו סוזה ירכוש בקרוב מגן שמאלי אחר.

עוד באותו נושא: ניקולה דריניצ'יץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי