Sport1 Banner

"יש התקרבות, אבל שתי הקבוצות טרם סיכמו"

זא'ורז'יניו. יעבור בינואר לאחת הגדולות
זא'ורז'יניו. יעבור בינואר לאחת הגדולות | צילום: עדי אבישי

סוכנו של ז'אורז'יניו: "הוא לא ינהל מו"מ עד שיהיה הסכם". נסאר יעבור בתמורה

(גודל טקסט)

ינואר מתקרב ובבני סכנין מעוניינים להתחיל ולצמצם את הסגל הנוכחי, במטרה שיתאים יותר למטרותיו של המאמן החדש, יוסי אבוקסיס. עם זאת, בקבוצה מתמקדים בשלב זה במשחק התחתית מול הפועל עכו בשבת (19:00), שיאפשר לקבוצה לטפס מעל הקו האדום.

 

חניכיו של אבוקסיס נחושים להוציא את הקבוצה מהבוץ אליו נקלעה, אך במקביל חלק מהם כבר התחילו לספור את ימיהם בקבוצה. הבכיר שבהם הוא ז'אורז'יניו שמחכה לתשובה הסופית מהמועדון על עזיבתו, "הוא יעבור בינואר לאחת הגדולות", אמרו מקורבים לשחקן. בשלב זה הפועל ת"א היא המובילה לקלוט הקשר, כאשר היא על הפרק מעבר של סיראז' נסאר בנוסף לסכום כסף נוסף. עם זאת, מכבי חיפה ומכבי תל אביב עדיין נמצאות בתמונה. 

 

 

סוכנו של ז'אורז'יניו, איתן מזרחי אישר לספורט1 את המגעים בין סכנין להפועל ת"א אך אמר: "המו"מ עם השחקן יחל רק כאשר הפועל וסכנין יגיעו לסיכום".

 

במקביל, ממשיכים הירוקים והצהובים לבדוק את אופציית רכישתו של השחקן המוכשר אמיר ח'לאילה במטרה לחזק את קבוצת הנוער, אך מקורביו אינם מעוניינים במעבר. "חסרים לסכנין שחקנים בהתקפה וזאת הזדמנות נפלאה לאמיר לעשות פריצה בבוגרים. יוסי אבוקסיס מעוניין לתת לו דקות בבוגרים" אמרו אותם מקורבים.

 

אבוקסיס. פחות זה יותר? (ערן לוף)

 

האדומים מהצפון לא ממהרים למכור אותו והמטרה שלהם היא להישאר בקבוצה ולצבור דקות משחק. השחקן כבש שלושער במשחק האחרון במדי נוער בני סכנין שהסתיים בניצחון 2:3 מול נוער מכבי נתניה, סיבה שמנעה ממנו להצטרף לסגל הקבוצה מול מכבי חיפה. השחקן בן ה-18 ייצא להתרשמות בבראפיד וינה האוסטרית בימים הקרובים.

 

במקביל, צחי אליחן ודייגו קאצ'ובה, שקיבלו הצעות מקבוצות רבות בליגת העל, עשויים להישאר בקבוצה עד תום העונה, בנוסף לרן קדוש שצפוי להישאר למרות קריאות בהנהלה לשיבוצו של מחמוד קאנדיל בהרכב. 

עוד באותו נושא: אמיר ח'לאילה, זא'ורז'יניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי