Sport1 Banner

"מלמיליאן אמר: תן את חולצה מס' 8 ונביא שינוי"

איווניר. חוזה יתרון צהוב למרות הכל
איווניר. חוזה יתרון צהוב למרות הכל | צילום מסך

מוטי איוניר, סמל צהוב, משחזר שער נדיר ונותן טיפים למשחקי המחזור

(גודל טקסט)

המשחק שהפך לקלאסיקו בכדורגל הישראלי בשלוש השנים האחרונות, מספר בכל פעם קרב צמרת מרתק. מכבי תל אביב תארח ביום שני ב-20:55 את הפועל באר שבע לעוד פרק בסדרה.

 

הפעם ב"פלאשבק" כמובן שאי אפשר היה להתעלם מהעימות הצפוי ויחד עם מוטי איווניר זכינו למבט אל אחד ממפגשי העבר בין המועדונים הללו. איווניר כבש בו צמד נגד האדומים מהדרום. "זה היה די נדיר מבחינתי לכבוש בראש, בקושי כבשית שערים עם הראש בקריירה שלי", העיד הקשר שהתהדר הצהוב. את השני אגב, הוא הוסיף בבעיטה ממרחק.

 

 

לקראת המשחק הצפוי השיב איווניר מכיסא הפרשן: "ההרגשה העונה מעט שונה, באר שבע התעצמה בסגל שלה. מנגד, מכבי תל אביב של חצי העונה הראשונה, זו לא מכבי שראינו בעבר. ליגת האלופות פגעה בה".

 

הפרמטר בו האדומים דווקא עולים על הצהובים הוא עמדת הזרים. "יש לה שלושה זרים תותחים בקנה מידה ישראלי", ציין איווניר. "וואקמה, אוגו וחובאן יותר טובים מהזרים של מכבי. היא יכולה היתה להצליח יותר עם הזרים שלה". ומה לגבי התחזית? "מכבי תל אביב עדיין עדיפה על באר שבע בבלומפילד".

 


חובאן. שובר שוויון (דני מרון)

 

איווניר התייחס גם למשחק הצפוי בין עירוני קריית שמונה להפועל ת"א (שבת, ישיר בספורט2 החל מ-18:30). "קריית שמונה תיקח את היכולת בב"ש ותביא אותה למשחק, אבל בניגוד לביקורות, גם בהפועל ת"א יש שינוי חיובי".

 

ומה לגבי בית"ר ירושלים שתחכה למכבי נתניה (שבת, ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-19:45)? כאן איווניר גורס כי הקבוצה של ראובן עטר כן עברה שינוי כלשהו מאז חילופי המאמנים. "המשחק תלוי בבית"ר ירושלים שצריכה לנצח, אבל נתניה תגיע בתחושה דומה למשחקים עם מכבי ת"א ומכבי חיפה".

עוד באותו נושא: פלאשבק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי