Sport1 Banner

ה"אדומים": "רגב מעדיפה להתחנף ללה פמיליה"

אבו עביד תופס את הראש. היכולת שוב איכזבה
אבו עביד תופס את הראש. היכולת שוב איכזבה | צילום: דני מרון

אכזבה בהפועל ת"א מהיכולת. במועדון גינו האלימות: "שיחמירו בענישה"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב התאכזבו מה-0:0 מול בית"ר ירושלים, אך ממשיכים לתמוך באופן מובהק בשינויים שמבצע המאמן גיא לוי ובהחלטותיו.

 

במועדון הודיעו הבוקר (ראשון) לפסיכולוגית, מיכל יערון על הפסקת עבודתה. יערון הגיעה להפועל רק לפני חודש אחרי שאשתקד עבדה תחת אלישע לוי והפועל באר שבע, אולם בחודורוב לא היו שבעי רצון מעבודתה. במקביל, גיא לוי ביקש למנות איש מקצוע אחר במקומה וקיבל על כך גיבוי.

 

 

המאמן רואה חשיבות גדולה בעבודה על הפן הפסיכולוגי, הן בשל המצב המקצועי הרגיש וגם בעקבות ריבוי הצעירים בסגל.

 

החלוץ דודו ביטון שנעדר מהסגל עקב פציעה צפוי לשוב בהדרגה לאימונים ויוכל לעמוד לרשות האדומים במשחק נגד עירוני קריית שמונה.

 

האדומים מנסים למצוא לביטון קבוצה בינואר כדי לפנות מקום לחלוצי רכש חדשים, אולם לא בטוח שהמהלך יצא אל הפועל בסופו של דבר. מכבי נתניה היא המועמדת המובילה לקלוט את ביטון.

 

בנושא אחר, במועדון גינו את האלימות שלאחר המשחק. "אנו מגנים באופן מוחלט כל שימוש באלימות ומצפים מהמשטרה ומרשויות אכיפת החוק להחמיר בענישה של מי שהורשעו בבית המשפט. 

 

במשך כל השבוע נמנע מועדון הפועל ת"א מלהגיב ולהיגרר לפרובוקציות נבזיות שמצאו דרכן גם לתקשורת, ושמטרתן הייתה לחמם את האווירה. לשמחתנו, הפעולות שמבצע המועדון והאחריות שמגלה קהל אוהדינו גרמה לכך כי למרות ניסיונות אלו, המשחק הסתיים ללא אירועים חריגים. 

 

גיא לוי. גיבוי מלא (דני מרון)

 

עם זאת, כאמור, אנו מצפים כי כל אירוע אלימות ייחקר והאחראים לו יובאו לדין. כך גם לגבי ניסיון הרצח של אוהד הקבוצה לפני כחודש וחצי, שהאחראים לו טרם נתפסו, עניין שמדאיג אותנו ואמור להדאיג כל אזרח במדינת ישראל".

 

התייחסות עמותת "האדומים" לאירועי המשחק אמש בבלומפילד ולהודעתה של שרת הספורט: "צר לנו כי שרת הספורט, מירי רגב, מעדיפה להתחנף לארגון לה פמיליה ולשרבט הודעות חלולות מתוכן, במקום לבצע את תפקידה ולהביא למיגור האלימות בספורט הישראלי.

 

העמותה קוראת לשרת הספורט, לבדוק מדוע משטרת ישראל לא הצליחה לזוז במילימטר ולקדם את חקירת ניסיון הרצח של אוהד הפועל ת"א בחודש אוקטובר האחרון.

 

בנוסף, מומלץ שח"כ רגב תנסה לברר מדוע גם אמש ביציעי בלומפילד הניפו אוהדי בית"ר ירושלים דגל של ארגון ניאו נאצי, המטיף לאלימות כלפי השונה. מדובר באותו הדגל שהונף בגאווה ביציע המזרחי בחודש אוגוסט האחרון.

 

העמותה מגנה בתוקף את אירוע האלימות שהתרחש לאחר המשחק ואת הקללות שנשמעו אמש בבלומפילד. על הגורמים האחראים להבטיח כי כל אוהד כדורגל יוכל להגיע לאיצטדיון ולחזור ממנו לביתו בשלום ובבטחון.

 

אבל, אסור לנו להיתמם. מדובר באירוע אלימות ובקללות שחמורות מהן מתרחשים במגרשי הספורט בישראל כמעט בכל שבוע. לעיתים, מי שמקלל בצורה הזאת משמשים כקפטנים של קבוצות וכשחקני נבחרת ישראל".

עוד באותו נושא: מיכל יערון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי