Sport1 Banner

פינטילי בדרך לסטיאווה, וטוען: "טוב לי בישראל"

עדיף שתדברו עם הסכונת שלי. פנטילי מבולבל?
עדיף שתדברו עם הסכונת שלי. פנטילי מבולבל? | צילום: עדי אבישי

ברומניה מדווחים שקפטן הפועל ת"א בדרך לאלופה. הקשר: "לא ידוע לי דבר"

(גודל טקסט)

 בתקשורת הרומנית דווח לא אחת על רצונה של סטיוואה בוקרשט להחזיר לשורותייה את מיחאי פינטילי. הדיווחים התרבו, כאשר בטלוויזיה הרומנית נאמר שקשר הפועל תל אביב על סף חתימה במדי האלופה. גם פאנדורי מחזרת אחרי השחקן שהעניק ראיון לכלי התקשורת, ואמר: "לא ידוע לי על שום הצעה. טוב לי בישראל".

סטיאווה בוקרשט, אלופת רומניה, מתקשה לשחזר את יכולתה מהעונה שעברה. הקבוצה מבוקרשט מדורגת במקום החמישי בטבלה, כאשר שמונה נקודות מפרידות בינה לבין המוליכה, אסטרה. במועדון מעריכים מאוד את קשר האדומים ומתכוונים לנסות להחזירו כבר בחודש ינואר. ברומניה טוענים כי הקשר אינו מרוצה בישראל ובעקבות כך הוא מתקשה לבוא לידי ביטוי על כר הדשא.

פינטילי התייחס לגל השמועות בראיון שהעניק לתקשורת הרומנית: "אני לא יודע על מה מדובר, אני מעדיף לא להתייחס לספקולציות. עדיף שתדברו עם הסוכנת שלי ולא איתי". למרות שלא שלל על הסף חזרה לרומניה, הבהיר הקשר שטוב לו בארץ הקודש: "אני מרוצה מרמת הכדורגל בישראל. טוב לי בהפועל ת"א". הקפטן האדום נשאל היכן יהיה בחודש ינואר: "לא ידוע לי על שום הצעה רשמית מרומניה, אני מעדיף לענות רק על שאלות רציניות".

שכרו של השחקן כ-250 אלף יורו לעונה הוא אחד הגבוהים בהפועל ת"א, דבר אשר עשוי לסייע לאמיר כבירי לקבל את ההחלטה אם למכור אותו אם וכאשר תגיע הצעה רשמית. בנוסף, ברומניה מאמינים כי הסוכנת של הקשר, אנה מריה פרודאן, תצליח לשכנעו לחזור לאקסית. אגב, פרודאן היא אשתו של מאמן סטיאווה בוקרשט, לאורנציו רגקאמפ.

כבירי. יוותר על הקפטן בשל שכרו? (עדי אבישי)

קבוצה רומנית נוספת שמעוניינת בשירותיו של פינטילי, היא פאנדורי שמדורגת במקום השלישי בטבלה. במועדון ממתינים להתפתחויות בין הקשר לבין הפועל ת"א, כאשר הם מאמינים שהקשר יכול לסייע להם רבות במאבק האליפות.

עוד באותו נושא: מיחאי פאנטילי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי