Sport1 Banner

"לא הבנו למה ישראל כהן נראה כל כך מבוהל"

|

לקראת הדרבי בין הפועל למכבי חיפה, אורן ניסים ששיחק ב-2002 משחזר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תארח את מכבי חיפה לדרבי הגדול של העיר במחזור הקרוב, וכשרצים אחורה עם השנים אי אפשר שלא להיזכר במשחק ההוא ב-18 בפברואר 2002. בלם הפועל חיפה, ישראל כהן, עמד במרכז העניינים עם האשמות קשות למכירת משחק אחרי עבירה כפולה ברחבה על ג'יובאני רוסו בתוספת הזמן, שגרמה לאדומים להפסיד 2:1.

אורן ניסים, חלוץ הפועל חיפה באותה העת, הגיע לאולפן 'פלאשבק' ושחזר את אותו הערב: "אירחנו את מכבי חיפה, ואז הרגע הזה הגיע. אני זוכר שאברם גרנט, שאימן את מכבי, השתולל אחרי העבירה. השופט ערן פרוסט התעכב קצת עם השריקה, ואנחנו השחקנים לא הבנו למה ישראל היה כל כך מבוהל. כולנו זוכרים את הסוף. ירדנו לחדר ההלבשה, שחקנים נשכבו על הרצפה, ירדו להם דמעות".


ישראל כהן מפיל את רוסו. "הוא נראה מבוהל" (צילום: עדי אבישי)

על ישראל כהן עצמו אמר ניסים: "לא ניגשנו וניחמנו אותו. לא ידענו מה היה ולא רצינו לנתח דברים כמה דקות אחרי השריקה הסופית. כל אחד רצה את השקט שלו, אף אחד לא צעק עליו. ביום שאחרי המשחק התחילה פרשה מסוימת ובמועדון אמרו לנו להיות מנותקים. המדינה סערה, כולם התעסקו רק בזה וישראל כהן כבר לא הגיע לאימון". 

חלוץ העבר הוסיף: "באופן אישי, הייתי ניגש ומדבר איתו, אבל מאז הוא נעלם. התחלנו לעקוב אחרי מה שאומרים התקשורת וככה זה נגמר". 

"זה מסוג המשחקים שלא הייתי רוצה לזכור למרות שכל הזמן מזכירים לי אותו", סיכם ניסים, "אני מעדיף לדלג על זה. זה משחק שאני לא רוצה לשמוע עליו".

עוד באותו נושא: אורן ניסים, ישראל כהן, פלאשבק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי