Sport1 Banner

מכבי פ"ת הובכה מול בני לוד, שער בכורה לכליבאת בא.א. פאחם

גיא לוזון
גיא לוזון | עדי אבישי

מוליכת הליגה הלאומית נכנעה 2:0 ליריבה מהתחתית, שרשמה ניצחון שלישי רצוף. הרכש הנוצץ של נועם שוהם הבקיע ב-1:3 על רמת השרון, שהעלה את הקבוצה למקום החמישי. בית"ר תל אביב/בת ים קטעה רצף שלילי

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשהבשורה העיקרית הייתה הפסד של המוליכה מכבי פתח תקווה לבני לוד מהתחתית. אום אל פאחם חיברה ניצחון שני ברציפות על חשבונה של רמת השרון ואילו בית"ר תל אביב/בת ים קטעה רצף של שלושה הפסדים, כשגברה על הפועל עכו.

בני לוד – מכבי פתח תקוה 0:2
יובל חליבה כבש בדקות 27 ו-80 את השערים שהעניקו לקבוצה של עדנאן אלוחידי ניצחון שלישי רצוף והעלו אותה שלב אחד במעלה הטבלה, אל המקום ה-13. מנגד, המלאבסים נעצרו אחרי שני ניצחונות, אך למזלם הפער מהשנייה בטבלה, הפועל ראשון לציון, נותר על ארבע נקודות בעקבות ההפסד של האחרונה לסכנין ביום שישי האחרון.

הפועל רמת השרון – הפועל אום אל-פאחם 3:1
הקבוצה מהמגזר המשיכה במומנטום מהניצחון על עפולה במחזור הקודם והשיגה גם הפעם שלוש נקודות, שהקפיצו אותה מהמקום השמיני לחמישי. אור חסידים כבש את הראשון בדקה ה-19, שמעון אבוחצירה איזן תוך שתי דקות בלבד אבל בדקה ה-29, יונס ג'בארין החזיר את היתרון לאורחת. 10 דקות לאחר מכן, מוחמד כליבאת הבקיע שער בכורה במדי אום אל-פאחם וקבע את תוצאת המשחק.

בית"ר תל אביב/בת ים – הפועל עכו 1:2
אחרי שלושה הפסדים, ריימונד אטוולד ושחקניו חזרו סוף סוף לנצח ובתום המחזור הם מדורגים במקום השביעי. עבור הצפוניים זה היה המחזור השישי ברציפות ללא ניצחון, מה שמשאיר אותם במקום ה-12. עידו שחר החמיץ פנדל בדקה ה-35, אך כבש את הריבאונד והעניק את היתרון למארחת. בדקה ה-69 אדוארדו גררו הכפיל ובדקה ה-88 הצליחה האורחת להבקיע שער מצמק שחתם את התוצאה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי