Sport1 Banner

ניצחון לקורצקי בבכורה בראשל"צ, שהתקרבה למכבי פ"ת

קורצקי
קורצקי | מאור אלקסלסי

המאמן החדש של הכתומים גבר 0:2 על הפועל עכו. קטמון ניצחה בתוצאה זהה את בית"ר ת"א/בת ים ונצמדה לצמרת הגבוהה, אשקלון הסתבכה בתחתית אחרי 1:0 לבני לוד

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 של הליגה הלאומית, שהחל ביום שישי, נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים אשר נעלו את המחזור, כאשר במוקד הפועל ראשון לציון, שהשיגה ניצחון על הפועל עכו במשחק הבכורה של מנחם קורצקי על הקווים ונותרה במקום השני. בנוסף, קרב הצמרת בין הפועל קטמון לבית"ר תל אביב/בת ים הסתיים בניצחון של הירושלמים ובני לוד גברה על הפועל אשקלון.

הפועל עכו – הפועל ראשון לציון 2:0
הקבוצה מעיר היין השיגה שלוש נקודות חשובות מאוד, קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, נותרה במקום השני והתקרבה למכבי פתח תקווה הראשונה. הפער כעת בין הכתומים למלאבסים עומד על ארבע נקודות בלבד, והבכורה של מנחם קורצקי על הקווים אחריו פיטוריו של עופר טסלפפה בהחלט הוגדרה כמוצלחת. מנגד, הצפוניים רשמו הפסד שלישי ברציפות ונמצאים במקום ה-12 בטבלה, אך בפער סביר של שבע נקודות מהקו האדום.

השער הראשון בהתמודדות הגיע מבעיטת פנדל של האורחת. השופט העניק כדור עונשין גבולי מ-11 מטרים בטענה לנגיעת יד של עלאא ג'אפר, אך נראה שהכדור פגע דווקא בראשו של המגן הימני. גיל יצחק ניגש לבעוט, החמיץ, אך עט על הריבאונד וקבע 0:1 בדקה ה-54. השני הגיע 16 דקות מאוחר יותר, כשקלאודמיר פריירה בישל למיקו ממן, שקבע את תוצאת המשחק בנגיחה.


קלאודמיר (דני מרון)

הפועל קטמון – בית"ר תל אביב/בת ים 0:2
ניצחון חשוב מאין כמותו לירושלמים מהמקום השלישי, שגברו על האורחת מהמקום הרביעי ופתחו עליה פער של חמש נקודות. כעת לקטמונים שתי נקודות בלבד פחות מראשל"צ מהמקום השני ושש נקודות פחות ממכבי פ"ת המוליכה. מן העבר השני, הקבוצה של ריימונד אטוולד נעצרה אחרי תקופה מצוינת מבחינתה. מי שהכריע את ההתמודדות היה הקשר הצעיר אווקה אשטה, שגדל במועדון והעניק לו נקודות יקרות עם צמד שערים (43 ו-90) – שהיו שערי הבכורה שלו בקריירה המקצוענית.

הפועל אשקלון – בני לוד 1:0
הלודאים, שלא ניצחו קצת יותר מחודשיים, השיגו שלוש נקודות יקרות מול יריבה ישירה למאבקי התחתית וסוף סוף יכולים לנשום מעט אוויר. הם אמנם עדיין נמצאים מתחת לקו האדום, במקום ה-14, אך עם נקודה אחת בלבד פחות מאחי נצרת, שממוקמת במקום ה-13. מנגד, האשקלונים הסתבכו עם הפסד שני ברציפות, והם נמצאים במקום ה-15 עם 11 נקודות בלבד, שלוש פחות מלוד ונקודה אחת יותר מנועלת הטבלה, הפועל עפולה. כובש השער עבור האורחת היה שקד חתוכה, עם גול ניצחון דרמטי בדקה ה-78.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי