Sport1 Banner

עובדת בכל הכוח: מכבי פתח תקווה מינתה מאמן כושר חדש

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

המלאבסים כבר מכוונים להעפלה חזרה לליגת העל תוך עונה אחת, ואמיר אשבל יחליף את אהוד בן שושן בצוות המקצועי. גל לוי סירב להצעה גבוהה, לארמנדו קופר יוצע מענק עלייה. עמנואל מאווידה יקבל קרדיט בקבוצה הבוגרת

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ממשיכים בתהליך בניית הקבוצה לקראת העונה הבאה, כאשר המטרה המרכזית היא להעפיל בחזרה לליגת העל תוך שנה. במועדון החתימו אתמול (שני) את המגן גל שיש, ששיחק במועדון בעונה שעברה, לשנתיים נוספות. שיש, שזכה להתעניינות מצידה של הפועל חיפה, זכה לשדרוג בחוזהו.

בנוסף, בקבוצה מינו ביממה האחרונה גם מאמן כושר, שהחליף את אהוד בן שושן שעבד במועדון בחמש השנים האחרונות. מי שמונה לתפקיד הוא אמיר אשבל בן ה-42, שמגיע דווקא מתחום הכדוריד, ועבד בשנים האחרונות במכבי ראשל"צ.

בעקבות החוק אשר הוסכם במנהלת הליגה, לפיו כל קבוצה בלאומית תוכל להחתים זר ששיחק או ישחק בקבוצת הנוער, בפ"ת צפויים לתת את הקרדיט לעמנואל מאווידה, אשר שיחק בקבוצת הנוער אשתקד והיה חלק מהגורמים המשמעותיים לזכייה באליפות.

ארמנדו קופר. עלתה אופציה לחוזה של יותר משנה אחת (עדי אבישי)
ארמנדו קופר. עלתה אופציה לחוזה של יותר משנה אחת (עדי אבישי)

ארמנדו קופר, שהצטרף בינואר ובקבוצה מימשו עליו את האופציה, עשוי לקבל מענק עלייה שמן על מנת להשביע את רצונו להישאר, כשבין הצדדים גם עלתה האופצייה לחוזה של יותר משנה אחת.

בקבוצה נפגשו לאחרונה עם הקשר גל לוי, והציעו לו משכורת גבוהה במושגים של הליגה השנייה, אך השחקן חתם בהפועל באר שבע.

עוד באותו נושא: גל לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי