Sport1 Banner

איכסל ירדה, הפועל פתח תקווה הביסה את מרמורק

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים
שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים | צילום: הפועל פתח תקווה

הקבוצה של סמיר עיסא הפסידה 2:1 לאחי נצרת ואיבדה סיכוי להישאר בלאומית לאחר עונת בכורה לא מוצלחת. אסי דומב ממשיך להסתבך, סקונה (3), דרור (10) ולוי (48) חגגו. לוד השיגה מהפך על רמה"ש שנשארה ב-10 שחקנים

(גודל טקסט)

לא פחות מחמש קבוצות בפלייאוף התחתון נלחמות על הישארות בליגה. הערב (שני) קבוצות הפלייאוף התחתון נפגשו לעוד מחזור מותח, בו כל נקודה יכולה להכריע גורל שלם. אחרי שריקת הסיום נסגרה יורדת אחת: הפועל איכסל, שהפסידה 3:1 לאחי נצרת וירדה לליגה א' אחרי עונה אחת בלבד.

הפועל פתח תקווה – הפועל מרמורק 0:3 
כבר אחרי שלוש דקות הפועל פתח תקוה עולה ליתרון, לאחר נגיחה מדויקת של אמאדו סוקונה. הבליץ של הביתיים המשיכה, ובדקה העשירית שגיא דרור מכפיל את התוצאה. השליטה של הביתיים נמשכה גם במחצית השנייה ושוב שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, גל לוי כבש את השלישי.

הפועל איכסל – מכבי אחי נצרת 3:1 
איכסל אירחה הערב את אחי נצרת במטרה להשאיר לעצמה סיכוי אחרון להישאר בליגה. איכסאל לא הצליחה להוציא נקודות והציגה יכולת חלשה לאורך כל המשחק. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עלי כנאנה העלה את האורחים ליתרון 1:0. הפועל איכסל עוד הצליחה להשוות את התוצאה בדקה ה- 54 מרגליו של מוחמד בראדנה. איכסל לא הצליחה לשמור על התוצאה, ובדקה ה-74 בכר עלאא קבע 2:1 ובדקה ה-87 אלון בוזורגי נעץ את המסמר האחרון וחתם את תוצאת המשחק 3:1 למכבי אחי נצרת. ההפסד הבטיח סופית את הירידה לליגה א דווקא בעונת הבכורה שלה בליגה הלאומית.

הפועל ראשון לציון – הפועל עכו 0:1
משחק שהבטיח כל כך הרבה, אבל הציג כל כך מעט. אף אחת מהקבוצות לא נמצאת בחוף מבטחים, והציפייה הייתה למשחק תוסס. במחצית הראשונה ראשון עלתה ליתרון 0:1 שלוש דקות לפני הירידה למחצית מנגיחה של בן בכר.

בני לוד – הפועל רמת השרון 1:1
למרות יתרון הביתיות, דווקא האורחים היו אלה שעלו לראשונה ליתרון לאחר טעות בהגנת בני לוד שהובילה לפנדל, מוטי מלכה לא טעה, והעלה את רמת השרון ל 1:0. רמת השרון נשארה בעשרה שחקנים במחצית השניה מה שנתן לבני לוד לחפש את שער השוויון שהגיע בדקה ה-75 מרגליו של מעוז סמיה. התיקו הזה מסבך את רמת השרון כשהיא נמצאת במקום ה- 14 שמוביל לליגה א'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי