Sport1 Banner

קרב קצוות בנתניה, ראשל"צ במומנטום חיובי

סלובודאן דראפיץ'. בדרך חזרה ללאומית
סלובודאן דראפיץ'. בדרך חזרה ללאומית | צילום: דני מרון

לאומית: דראפיץ' פוגש את נצרת עילית, הכתומים מול הפועל עכו

(גודל טקסט)

מכבי נתניה – הפועל נצרת עילית 

משחק קצוות. מכבי נתניה דוהרת כל הדרך בחזרה לליגת העל וקשה לראות איך קבוצת התחתית החלשה מהגליל תתקע מקל בגלגלים של הקטר הצהוב. בסיבוב שעבר נצרת עילית אמנם חילצה תיקו מהיהלומים, אבל מספטמבר הרבה דברים השתנו. נתניה התחברה לכדי קבוצה מאורגנת שמציגה כדורגל איכותי, בעוד החבורה מהצפון לא השתפרה מאז, וגם סדרת חילופי מאמנים לא ממש העלתה את הרמה.

 

הפועל ראשון לציון – הפועל עכו 

מפגש של שתי קבוצות מנוגדות. המארחים במומנטום חיובי עם שלושה ניצחונות רצופים והתברגות בחלק העליון של הטבלה. בכלל, נראה שבראשון סוף סוף הפנימו את איכות הסגל שעומד לרשות הקבוצה ובמיוחד כשניר ברקוביץ' מתגלה כמאמן בעל יכולות לא רעות בכלל. מנגד, עכו מציגה את ההפך הגמור. במועדון עדיין מלקקים את הפצעים מהתבוסה הביתית בשבוע שעבר לקטמון וסופרים שלושה משחקים ללא ניצחון. הקבוצה אמנם דבוקה למקום השני שמוביל לליגת העל, אך בלי שיפור ביכולת הצניחה למטה היא רק שאלה של זמן.

 

מכבי אחי נצרת – הפועל רמת גן 

כל כך שיבחנו בחודש וחצי האחרונים את הירוקים מהמגזר אבל דווקא אחרי סדרת הצלחות, הגיעה נפילה דרמטית ביכולת שבשיאה הפסד לנועלת הטבלה מכבי שעריים. נראה שאחי נצרת חוזרת למקומה הטבעי – מרכז טבלה ומטה. גם הפועל רמת גן מקרטעת. אמנם האורודנים הוציאו נקודה מנתניה, אבל עם קצת יותר ריכוז בשניות הסיום, אפשר היה להיצמד יותר לצמרת. נקווה שכר הדשא המחפיר בעילוט שודרג ויהיה אפשר לפתח משחק כדורגל נורמלי.

 

בית"ר ת"א רמלה – עירוני נשר 

רמלה אורבת בפינה ומחכה לשעת כושר כדי לכבוש את המקום השני (מרחק שתי נקודות בלבד מעכו). יש לה הזדמנות מצוינת לעשות זאת ולנצל את חוסר היציבות שמציגה לאחרונה נשר, אחרי ההפסד המפתיע בשבוע שעבר דווקא ללוד החלשה. עקרונית אין לנו תלונות לנשר. עולה חדשה שרושמת הישגים נהדרים בעונתה הראשונה בלאומית, אך כל זה לא יהיה שווה אם הקבוצה תבעט בדלי ולא תתברג בפלייאוף העליון.

 

ניר רמת השרון – הפועל ירושלים 

קרב תחתית לוהט וחסר פשרות. נקודה אחת בלבד מפרידה בין שתי הקבוצות כשניצחון של המקומיים יזניק אותם מעל הקו האדום, על חשבון ירושלים שנראית קצת יותר מאיימת לאחרונה – תיקו נגד רמלה וההעפלה לשמינית גמר הגביע. משחק פתוח שיכול להתפתח לכל כיוון ולהשפיע על החלק התחתון של הטבלה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי