Sport1 Banner

ערן לוי הציל את מכבי נתניה, 1:1 מול נשר

ערן לוי. שער ענק
ערן לוי. שער ענק |

הקפטן מנע הפסד לעולה החדשה. שעריים ספגה 2:0 מפתח תקוה

(גודל טקסט)

שישה משחקים נערכו היום במסגרת המחזור השביעי של הליגה הלאומית. מכבי נתניה השואפת לשוב לליגת העל התארחה אצל עירוני נשר ב…רמת גן. העולה החדשה הוליכה ביתרון 0:1 מהפתיחה, ערן לוי בשער ענק בבעיטה אדירה מ-20 מטרים לרשת, העניק נקודה יקרה לנתניה שתי דקות בתוך תוספת הזמן. המשחק שבו מארחת הפועל עכו את הפועל עפולה, יכול היה להעלות את המארחת לפסגה, אך היא שמטה יתרון מוקדם והמשחק הסתיים ב-1:1. שעריים סוגרת את הטבלה אחרי 2:0 ביתי מול הפועל פתח תקווה.

 

מכבי אחי נצרת אירחה את הפועל ירושלים ונוצחה 1:0, מכבי הרצליה גברה בביתה 0:2 על ניר רמת השרון מצמד של ג'ורדן פושה. בני לוד שיחקה מול שכנתה, בית"ר תל אביב/ רמלה, הובילה 0:2, האורחת השוותה, אך הנקודות נשארו בלוד אחרי ניצחון 2:3.

 

 

הפועל עכו – הפועל עפולה  1:1

עכו שהייתה במומנטום ערב החגים והתבססה במקום השני, פתחה מצוין ושלטה במשחק. היא אף עלתה ליתרון מהיר. אלא שבמחצית השנייה הפועל עפולה נטלה את היוזמה ושלטה במשחק מה שהביא לשער השוויון. המארחים החמיצו את הפסגה אליה היו עולים לו היו מנצחים. ונותרו במקום השני בטבלה.

 

לעכו: ברנקו מיכאילוביץ' (11). לעפולה: יובל שוואט (69)

 

עירוני נשר – מכבי נתניה 1:1

לא די בכך שלעולה החדשה מהצפון אין מגרש ביתי אמיתי מתחילת העונה, היום נאלצה נשר לנדוד עד האצטדיון הלאומי לשעבר ברמת גן עקב שזרוע במגרש בעפולה. נתניה עם שאיפות לחזרה לליגת העל לא הצליחה לנצל זאת ונקלעה לפיגור מוצדק אך מפתיע מול הקבוצה שמשחקת העונה לראשונה בלאומית. אבל לנתניהנ יש את ערן לוי, האיש למשימות מיוחדות. שתי דקות בתוך תוספת הזמן הוא ירה כדור אדיר מ-20 מטרים לרשת והעניק לחבורתו של סלובודאן דראפיץ' נקודת ליגה יקרה.

לנשר: דניס צ'ין (17). לנתניה: ערן לוי (90+2)

 

מכבי שעריים – הפועל פ"ת 2:0

הקבוצה המארחת נראית רע מתחילת העונה והמצב בטבלה (מקום אחרון) אומר הכל. היום היא ספגה עוד הפסד הפעם בביתה, 2:0 ליריבתה לתחתית, הפועל פתח תקווה שעלתה בעקבות ניצחונה מעל הקו האדום. 

 

להפועל פ"ת: עומר ורד (45), דניאל גרץ (54)

 

מכבי אחי נצרת – הפועל ירושלים 1:0

לא ברור כל כך לאן פניה השנה של אחי נצרת. לקבוצה פוטנציאל ענק להיות גורם משמעותי בצמרת, אך בינתיים היא מדשדשת במרכז הטבלה, מציגה יכולת בינונית, והיום ספגה הפסד ביתי צורב 1:0 מול הפועל ירושלים. שחקניו של יוסי מזרחי הוכיחו לו שלא שכחו לשחק כדורגל והניצחון הדחוק, העניק לקבוצה הרבה אוויר לנשימה.

 

לירושלים: אנתוני וראן החמיץ פנדל, (19), אסף לוי כבש בפנדל (45)

 

בני לוד – בית"ר רמלה/ת"א 2:3 

הדרבי של אזור השפלה היה של המארחת. היא כבר הוליכה 0:2, ספגה צמד שערי שוויון וכבשה את שער הניצחון בפנדל מדויק של רביבו. האורחת נעצרה אחרי שדהרה בצמרת ואיימה על הפסגה.

 

לבני לוד: ואיל מריסאת (14), חן ראובן (19), דוד רביבו בפנדל (76). לבית"ר ת"א/רמלה: סוהיל ארמלי (32), עדן שרם (62)

 

מכבי הרצליה – ניר רמת השרון 0:2

שחקניו של פטריסיו סייג ניצחו בדרבי השרון 0:2 מצנמד של השחקן הנחשב בצדק לטוב בליגה – ג'ורדן פושה. רמת השרון שהייתה עם הפנים לצמרת, נבלמה אצל שכנתה מהרצליה שהייתה יעילה יותר ולכן כבשה פעמיים וניצחה.

 

להרצליה: ג'ורדן פושה (28 ו-70)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי