Sport1 Banner

גלבוע ניצחה בקרית אתא וכפתה משחק חמישי

סיגרס עולה לעוד אחת בדרך ל-28 נקודות
סיגרס עולה לעוד אחת בדרך ל-28 נקודות |

פלייאוף לאומית: ריצת 10:24 ברבע האחרון קבעה שבשישי יוכרע מי תעלה לליגת העל

(גודל טקסט)

הולכים למשחק מכריע: גלבוע/גליל שוב חזרה מהקבר, ניצחה 66:78 אצל אליצור קרית אתא במשחק מספר 4 בסדרת פלייאוף העלייה לליגת העל. שתי הקבוצות ייפגשו ביום שישי (14:30) למשחק החמישי והמכריע, שיקבע מי הקבוצה שתחליף בעונה הבאה את נס ציונה ותעלה לליגת העל. בעקבות העבודה שהסדרה נדדה למשחק חמישי, משחק מספר 3 בפלייאוף ליגת העל בין מכבי חיפה למכבי ראשון לציון נדחה לשעה 16:30.

 

אלופת 2010 ידעה שמהמשחק הזה אין לה דרך חזרה, ופתחה את המשחק בסערה עם ריצת 0:8 ו-5:17, בדרך ל-16:25 בסוף הרבע, הרבה בזכות ג'ייסון סיגרס (28 נקודות) ודמיטריוס טרידוול (23 נקודות ו-15 ריבאונדים), שניפקו משחק נהדר. המארחת מצדה לא וויתרה וסגרה את הפער ברבע השני, בדרך לפיגור מינימלי, 36:35 במחצית.

 

 

הרבע השלישי היה שונה מהשניים הקודמים, ושתי הקבוצות לא הצליחו לברוח אחת לשנייה. סל של גיא דותן הוריד את גלבוע ליתרון 52:54 בסיום הרבע, כשקרית אתא נעזרה ביכולת נהדרת של סיימון פרין (22 נקודות). תומר גינת (11 נקודות) עוד העלה את המארחת ל-54:56 בתחילת הרבע האחרון, אבל מהרגע הזה גלבוע רצה 10:24 בדרך לניצחון היקר.

 

"למדנו שהמשחק לא נגמר", אמר בסיום מאמן קרית אתא יוסי בונן. "אנחנו פשוט חייבים לשחק יותר אגרסיבי ולסגור לריבאונד ההגנה כי אחרת יהיה קשה לנו לנצח. הסדרה הזאת מאוד קשה, כל קבוצה ניצחה רק בחוץ. למשחק האחרון אנחנו צריכים לבוא מוכנים יותר מנטאלית, יהיה קשה מאוד ויהיה ניצחון גדול אם נצליח. העובדה שניצחנו שם עוזרת לנו, עשינו את זה לא פעם אחת. בסוף מה שקובע זה מבחן התוצאה, הכל פתוח".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי