Sport1 Banner

אשקלון עלתה לליגת העל לאחר 0:0 מול רמת גן

אפשר לפתוח את השמפניות
אפשר לפתוח את השמפניות | צילום: עידן סלם

עלייה שנייה ברציפות לדרומיים. מכבי יבנה הפסידה 4:0 לנצרת עילית וירדה

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)

חמש שנים מאז שנפרדה ממנה, הפועל אשקלון הבטיחה את החזרה לליגת העל. החבורה של יובל נעים סיימה ב-0:0 מול הפועל רמת גן וזכתה בנקודה שהייתה צריכה על מנת לסגור את הסיפור. מהעבר השני של הטבלה, מכבי יבנה ירדה רשמית לליגה א' לאחר שהובסה בביתה 4:0 על ידי הפועל נצרת עילית.

הפועל אשקלון – הפועל רמת גן 0:0

המשחק בין שתי הקבוצות לא היה טוב בלשון המעטה אבל זה הספיק לדרומיים בכדי להשלים עליית ליגה שנייה ברציפות. בדקה ה-87 הרמת גניים זכו בפנדל וגרמו לבהלה בקרב הקהל המקומי אבל לירון דיאמנט החמיץ אותו ונתן את האות לחגיגות.


נקודה אחת הספיקה. (עידן סלם)

מכבי יבנה – הפועל נצרת עילית 4:0

ארבע שנים בילתה מכבי יבנה בליגה השנייה והיום הגיעו לסיומן. יבנה לא הצליחה לנצל את יתרון הביתיות והדחיפה מהקהל המקומי והושפלה. במחצית הראשונה היא עוד היוותה יריבה ראויה לנצרת עילית אבל בדקה ה-47 הסכר נפרץ עם שער של ירדן כהן. ג'ורג' אמסיס, רועי עטר ואורן ביטון הוסיפו שער כל אחד והורידו אותה בחזרה לליגה השלישית. האורחים שהיו במקום ה-14 דילגו בזכות הניצחון מעל הפועל ירושלים ונמצאים בעמדה טובה להימנע ממשחקי המבחן.

בית"ר תל אביב רמלה – הפועל ירושלים 2:4

יונתן כהן העלה את רמלה ליתרון, אחיו גיא איזן את התוצאה ארבע דקות לאחר מכן. הירושלמים השלימו מהפך לאחר שבעיטה של אסף לוי פגעה בשחקן של המארחים, בלבלה את השוער ונכנסה פנימה. בדקה ה-40 מתן חוזז השווה בשנית ולקראת סיום הוסיף צמד והעניק לרמלה את הניצחון. בעקבות ההפסד האדומים צנחו למקום ה-14 וצריכים לנצח במחזור האחרון בתוספת הפסד של נצרת עילית בהפרש שערים מתאים בכדי להימנע ממשחקי המבחן ולהבטיח הישארות.

תוצאות נוספות:

מ.ס. אשדוד – הפועל קטמון ירושלים 0:0, הפועל פתח תקווה – מכבי הרצליה 3:3 (מלכה 21', שגיב כהן 32', אז'ובל 40' / עמרם 24', פושה 55', 67'), הפועל עפולה – עירוני קרית גת. 1:3 (אבו ראס 30', אליהו 43', אוגו 53' / מולאי 69'), הפועל ראשון לציון – הפועל ניר רמת השרון 3:1 (גל לוי 41' / ננמקה 60', שבחון 64', דוידוב 91').

מוקדם יותר הסתיימו משחקי הפלייאוף בין המחוזות דרום וצפון בליגה א' בהם הוכרע שמ.ס. כפר קאסם תשחק מול הפועל חדרה/גבעת אולגה. כפר קאסם ניצחה את הפועל אזור 0:2 וחדרה את עירוני טבריה 0:3. המנצחת בסיכום שני המשחקים בין השתיים תתמודד ראש בראש עם הקבוצה שנמצאת במקום ה-14 בליגה הלאומית ותנסה להחליף אותה בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי