Sport1 Banner

הפועל פ"ת בפסגה אחרי 1:2 בחוץ על הפועל אשקלון

קורצקי. זינק למקום הראשון
קורצקי. זינק למקום הראשון | צילום: עדי אבישי

ראשל"צ גברה 0:1 על הפ' ר"ג, רמה"ש - קטמון 0:4, הרצליה - נצרת עילית 1:1

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)

המחזור ה-11 של הליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים. הראשון בהם, באצטדיון רמת-גן, שם אירחה הפועל ר"ג את הפועל ראשון לציון. האורחים ניצחו 0:1 ושבו להיצמד לחבורת הצמרת. לאחר שתמה סאגת המגרש הביתי של האורודנים, קיוו במועדון להתעסק בהתרחקות מהתחתית, אך שקעו עוד יותר.

 

בעיר היין אמנם ציפו בתחילת העונה ליותר מהפרויקט של אייל ברקוביץ', אך הניצחון ברמת גן מקרב אותם כאמור לחבורת הצמרת. במשחק נוסף, אירחה בגרונדמן עירוני רמת השרון את הפועל קטמון ירושלים והביסה אותה 0:4. הניצחון הגדול הזניק את רמת השרון למקום הראשון בטבלה, שם שהתה כחצי שעה בלבד, עד לסיום משחקה של הפועל פ"ת באשקלון. המלאבסים ניצחו 1:2 וזינקו למקום הראשון בטבלה.

 

 

השחקנים מהבירה מפגינים מתחילת השנה חוסר יציבות, שבא לידי ביטוי במיקום הנמוך בטבלה. מנגד, הצליחה רמת השרון לנצל את המגרש הביתי כדי להשיג את הניצחון החשוב.

 

הפועל פתח תקווה התארחה באשקלון, פיגרה 1:0 וניצחה 1:2 כדי לעלות למקום הראשון בטבלה. החבורה של מנחם קורצקי הדיחה מהפסגה את רמת השרון ששהתה שם חצי שעה… כך מוסר ליאור פוטרמן.

 

במשחק נוסף, מכבי הרצליה פגשה את הפועל נצרת עילית, למשחק שהסתיים בתיקו 1:1. ההרצליינים הגיעו למשחק הביתי אחרי התיקו מול מ.ס אשדוד, בעוד שהיריבה ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים. היום כאמור, הסתפקו השתיים בתיקו.

 

הפועל ר"ג – הפועל ראשל"צ 1:0

לראשל"צ: שלומי אביסדריס (65)

 

עירוני רמה"ש – הפועל קטמון 0:4

לרמה"ש: עידו דוידוב (15 ו-35), דניאל הבר (62), רובי דבורה (90)

 

הפועל אשקלון – הפועל פ"ת 2:1

לאשקלון: חיים איצרין (63), לפ"ת: בן אז'ובל (67 ו-75)

 

מכבי הרצליה – הפועל נצרת עילית 1:1

לנצרת עילית: מוטי מלכה (36), להרצליה: אבי חי (48)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי