Sport1 Banner

לחמן ומ.ס אשדוד יתארחו בראשון לציון

לחמן. מצפה לקבוצתו משחק חוץ קשה
לחמן. מצפה לקבוצתו משחק חוץ קשה | צילום: אוהד צוויק, מ.ס. אשדוד

בהברפלד רוצים לשמור על המקום הראשון. עוד היום: דרבי השרון

(גודל טקסט)

היום (שישי) יפתחו משחקי המחזור החמישי בליגה הלאומית, מחזור חג אחרון, ולאחריו חוזרים לשגרה.

 

במוקד המשחקים – המפגש המסקרן בין המוליכה הפועל ראשון לציון למ.ס אשדוד. בהברפלד רושמים עד כה מאזן חיובי של שלושה ניצחונות מארבעה משחקים, כאשר אשדוד מעט מאחור עם 7 נקודות. שתי הקבוצות ניצחו במחזור הקודם ואפשר לצפות למשחק טוב וקצבי עם שערים.

 

 

במשחק מעניין נוסף תארח במושבה הפועל פ"ת את בני לוד. המארחת חולמת על חזרה מחודשת לליגת העל ובמועדון רואים בבני ללוד משוכה אמנם קשה אך לא בלתי אפשרית לדילוג. בלוד יודעים שפתיחת העונה הרעה שלהם היא רק עניין זמני.

 

לכר הדשא ב"גרונדמן" יעלו עירוני רמת השרון ומכבי הרצליה – שתי קבוצות צמודות גיאוגרפית, כשרק נקודה אחת מפרידה ביניהן בטבלה. גם בהרצליה פוזלים לכיוון הצמרת הגבוהה ומאמינים שאפשר להשיג תוצאה טובה.

 

השאלה המטרידה ביותר בעמקים השבוע הייתה: האם הפועל נצרת עילית תשיג סוף סוף נקודה ראשונה בליגה, לאחר ארבעה הפסדים כואבים? במועדון הצפוני מאמינים שכן. המאמן עופר טלקר אמר השבוע כי הוא מרגיש בשינוי החיובי שחל בשחקנים, למרות האכזבות. הפועל אשקלון מצידה תעשה חיים קשים וספק גדול אם תשמוט נקודות.

 

במשחק נוסף בטדי תארח קטמון את קרית גת. הקרייתים נכון לעכשיו מתחת לקו האדום, מנגד בחבורה באדום רואים במשחק הזדמנות לאגור נקודות חשובות והתבססות במרכז הטבלה.

 

כל המשחקים יועברו בדיווחים חיים בתכנית "היציע הצפוני מהדורת הלייב" בשעות 14:00-18:00 ברדיו קול רגע 96fm/91.5fm. התכנית תועבר ישירות גם כאן באתר החל משעה 16:00.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי