Sport1 Banner

0:0 משמים בין בני יהודה לבני לוד

| עדי אבישי

בית"ר ת"א/רמלה גברה על הכח 1:3. אחי נצרת הפסידה לעפולה 3:1

(גודל טקסט)

אחי נצרת – הפועל עפולה

עם יד הלב, את שתי הקבוצות הללו המשחק הנוכחי לא מעניין. המטרה של אחי נצרת להיאבק בצמרת נגוזה כבר באמצע העונה ובקבוצה הסתפקו בלהגיע לפלייאוף העליון במחזור האחרון של העונה הסדירה. מנגד ניצבת הפועל עפולה שבעה עם תחושה שהיא עשתה את שלה ובמקום לרוץ עד הסוף סופרת חמישה משחקים ללא ניצחון. תוסיפו לכך את העובדה שהשתיים מחכות למעמד חצי גמר גביע המדינה ב-29 באפריל ותקבלו מפגש רגוע בו כל אחת מהן תשמור על הרגליים.

בני לוד – בני יהודה

מי היה מאמין שההתמודדות הזאת יכולה להפוך את הקערה על פיה. עד לפני שלושה שבועות הכתומים היו עם רגל וחצי בליגת העל והחלו תכניות כיצד יחגגו את העלייה. אלא שאדישות, או זלזול, מצד חניכיו של יוסי אבוקסיס החזירו את הקבוצה שני צעדים לאחור. שלוש תוצאות תיקו רצופות צמצמו את הפער מהמקום השני לחמש נקודות כאשר היום מחכה בני לוד שתעשה הכול בכדי לקזז את ההפרש לשתיים בלבד. עם הידיעה שגם הפועל כפר סבא ממתינה בפינה, בני יהודה חייבת ניצחון.

הפועל נצרת עילית – הפועל ירושלים

במידה והחבורה הצפונית תישאר בליגה הלאומית זה יהיה חתום על שני אנשים: עופר טלקר ומוטי מלכה. מאז שהמאמן הגיע למועדון הכפילה הקבוצה את כמות הניצחונות, החזירה את עצמה לחיים והוכיחה לכולם שהיא כאן כדי להישאר. על כר הדשא קיבלה הקבוצה גם דחיפה אדירה בדמות החלוץ מוטי מלכה שהגיע במאני טיים ועוזר עם חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים. באצטדיון גרין מאמינים כי גם היום ניתן לסיים בתוצאה טובה שעשויה לפתוח את התחתית מחדש.

עירוני טבריה – מכבי הרצליה

הייאוש הפך נוח בכנרת. לאחר ההפסד בשבוע שעבר לעירוני ראשון לציון רבים מאוהדי הקבוצה סימנו זאת כמשחק הירידה של הקבוצה. תחת המאמן החדש עופר גמליאל, שהגיע ממחלקת הנוער, במועדון מקווים ששלפו שפן מן הכובע אך גם הם יודעים שדרוש ניצחון באופן בהול. היום תגיע לצפון מכבי הרצליה שהדבר האחרון שהיא צריכה זה הפסד שיקרב אותה מרחק נגיעה מהקו האדום. התבוסה לנצרת עילית במחזור הקודם בטח לא הועילה וקבוצה ינסו לעצור את כדור השלג.

בית"ר ת"א רמלה – הכח עמידר רמת גן

על הנייר חניכיו של סלובודן דראפיץ' לא יכלו לקבל מוקש יותר גדול. הסגולים אמנם סיימו את חלקם בלאומית כבר מזמן אך היום זה יכול להיות רשמי – במידה והכח לא תנצח היא תרד כבר אחר הצהריים לליגה א' באופן מעשי. עם רצף של עשרה הפסדים האורחת תנסה לעשות את הבלתי יאומן, או לפחות לדחות בעוד כמה ימים את הקץ. מבחינת המקומיים ממשיכים להגיע לכל התמודדות בסגנון להיות או לחדול במטרה להמשיך את ההתרחקות מהקו האדום.

עוד באותו נושא: גלבאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי