Sport1 Banner

ראשל"צ ניצחה ברמה"ש 1:2, קטטה פרצה ביציע

אמבר. נתן תצוגה גם מול מכבי תל אביב
אמבר. נתן תצוגה גם מול מכבי תל אביב | צילום: עדי אבישי

אשדוד ניצחה 1:2 בחוץ את הרצליה, לוד נוצחה אצל ת"א/רמלה 3:2

(גודל טקסט)

שישה עשר שערים נכבשו בחמשת משחקי הליגה הלאומית במחזור ה-25, עם מהפכים רבים ועצירת פנדל בדקה ה-95 אבל מאת ההצגה גנבה קטטה מכוערת.

 

במהלך המחצית השנייה במשחק בין רמת השרון להפועל ראשל"צ (2:1) החלו עשרות אוהדים להחליף מהלומות קשות ביניהם. המאבטחים אירחו להגיב והתקשו להרגיע את הסערה. כמו כן לא ברורה ההתנהגות של מגן רמת השרון קובי מוסא, שהיה סמוך לאירועים, ולא תרם להרגעת הרוחות.

 

המוליכה אשדוד ניצחה 1:2 בחוץ את הרצליה ופתחה פער של שש נקודות לפחות מהמקום השלישי בדרכה לליגת העל.  זאת לאחר שהשנייה בני לוד הופתעה אצל בית"ר ת"א/רמלה עם הפסד 3:2. ראשל"צ נצמדה לצמרת עם ה-1:2 ברמת השרון. נצרת עילית חזרה לחיים במאבק על היחלצות מירידה, או לפחות על המקום המוביל למבחנים עם 1:2 בדקה ה-94 על יריבתה לצרוטת הפועל ירושלים. הפועל עפולה נצמדה לפלייאוף העליון עם 0:2 אחי נצרת.  

מכבי הרצליה – אשדוד 2:1

 

בלם האורחת ניבאלדו כבש שער, מחזור שני ברציפות, כבר בדקה השנייה. דור הלוי השווה בדקה ה-13, אבל דין דוד קבע מהפך בדקה ה-57 והעניק לרוני אוואט שלוש נקודות..

 

בית"ר תל אביב/רמלה – בני לוד 2:3

 

צמד של רן בן שמעון (1 ו-11), השני בבעיטה יפה, העלה את המארחת פעמיים לעמדת יתרון. אדריאן חורדובי, שנבחן בכפר סבא ובבני סכנין, השווה (6) זמנית. עלי מוחמד (40) העלה ל-1:3. סאלם אבו סיים (49 בפנדל) צימק ל-3:2 אבל האורחים הסתפקו בכך ולא הצליחו אפילו להוציא נקודה.

 

הפועל עפולה – אחי נצרת 0:2

 

עיזאת חלאיילה העלה בדקה ה-10 את המארחת ליתרון וספואן זועבי הכפיל בתוספת הזמן (דקה 92). קבוצתו של אייל לחמן השלימה חמישה משחקים ללא הפסד וטיפסה, זמנית, למקום השמיני המוביל לפלייאוף העליון.

 

הפועל ירושלים – הפועל נצרת עילית 2:1

 

אסף לוי ירה כדור חופשי מ-40 מ' לרשת בדקה ה-48 והעלה את המארחת ליתרון בשער מדהים. אלא שירדן כהן בדקה ה-65. ורועי עטר, הבן של רובן, בדקה ה-94 עשו מהפך והעניק לנצרת עילית מהפך מדהים.

 

הפועל רמה"ש – הפועל ראשל"צ 2:1

 

עדן שרם כבש צמד לאורחים בדקות ה-15 וה-54, קובי מוסא השווה זמנית בדקה ה-30. ואז בדקה ה-95 נקבע פנדל לזכות המארחת אותו עצר שוער ראשל"צ, מתן אמבר, שהצטיין גם מול מכבי תל אביב בשמינית גמר הגביע (1:2 בהארכה). אלא שעל הכל העיבה הקטטה המכוערת במהלך המחצית השנייה.

עוד באותו נושא: איל לחמן, ניסן יחזקאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי