Sport1 Banner

אשדוד ברחה לצמרת אחרי 0:2 על הפועל פ"ת

שחקני אשדוד חוגגים. בדרך חזרה לליגת העל
שחקני אשדוד חוגגים. בדרך חזרה לליגת העל | צילום: אודי ציטיאט

הפסדים לבני לוד (1:0 להפועל ר"ג) ולהרצליה (1:0 להפועל י-ם)

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד, מוליכת הליגה הלאומית, עשתה עוד צעד חשוב לעבר ליגת העל כשהכניעה 0:2 בבית את הפועל פתח תקווה השלישית ופתחה ממנה פער של חמש נקודות.

 

בנוסף נהנו שחקניו של רוני אוואט מהפסדים של שתי קבוצות צמרת נוספות: בני לוד הופתעה בבית, 1:0 להפועל רמת גן. מכבי הרצליה נוצחה בתוצאה זהה בטדי (1:0) על ידי הפועל ירושלים. במשחקים נוספים נוצחה סנסציית הגביע בית"ר תל אביב /רמלה בנצרת 1:0 בעוד הפועל נצרת עילית והפועל עפולה סיימו בתיקו 1:1.

 

 

מ.ס אשדוד – הפועל פ"ת 0:2 

משה אוחיון, הרכש החדש מהפועל תל אביב, כבש (41) בבעיטה חופשית מסובבת לפינה הימנית, ובישל (59) בכדור חופשי נוסף שפגש את ראשו של הבלם ניבאלדו וקבע 0:2. מנגד, מעמדו של המאמן החדש גיא צרפתי התערער מאוד.

בני לוד – הפועל ר"ג 1:0

לירון דיאמנט נגח מקרוב פנימה בדקה ה-29 והעניק יתרון מפתיע לאורדונים שהחזיק עד הסיום. רמת גן טיפסה זמנית למקום החמישי, לוד נותרה שנייה רק בזכות ההפסד של הפועל פתח תקווה.

 

לחמן. יקווה להתברג בפלייאוף העליון (עידן סלם)

 

הפועל נצרת עילית – הפועל עפולה 1:1 

דרבי העמקים שנערך באצטדיון דוחא בסכנין הביא לחלוקת נקודות. עיזת חלייאלה כבש כעבור 10 שניות בפתיחת המשחק את ה-0:1 לאורחים, אוסי מאוולי איזן בדקה ה-21. תיקו שכולו אכזבה לשתי הקבוצות.  המארחת עדיין שקועה עמוק במרתף הטבלה ואילו האורחת לא עשתה צעד לעבר הפלייאוף העליון.

 

מכבי אחי נצרת – בית"ר ת"א/רמלה 0:1

עלי חטיב (40) כבש את השער למארחים שהפקיץ אותם מעל עפולה בטבלה וקירב אותם למקום השמיני.

 

הפועל ירושלים – מכבי הרצליה 0:1

המארחים ביצעו התקפה מתפרצת בדקה ה-51 וגיא כהן נותר חופשי וכבש מקרוב את ה-0:1. הניצחון קירב את המארחים מהמקום ה-14, המוביל למבחנים, כדי מרחק של ארבע נקודות ממכבי יבנה מהמקום ה-13.

 

עוד באותו נושא: אייל לחמן, גיא צרפתי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי