Sport1 Banner

0:3 לבני לוד על נצרת, קריית גת ניצחה

אזברגה
אזברגה | צילום: ערן לוף

אזברגה התקרב לצמרת. 1:2 לדרומיים בנצרת עילית, יבנה גברה על בית"ר ת"א/רמלה

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה הלאומית בכדורגל הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים. בדרבי המגזר הערבי בו אירחה אחי נצרת את בני לוד, הביסה האורחת את המארחת 0:3 והוכיחה כי לא אמרה את מילתה האחרונה בכל הקשור לקרבות הצמרת.

 

נועלת הטבלה, עירוני קרית גת, השיגה ניצחון חוץ חשוב לאחר שגברה 1:2 על הפועל נצרת עילית. גם מכבי יבנה ניצחה בחוץ, 1:3 את בית"ר תל אביב/רמלה.

 

 

אחי נצרת – בני לוד 3:0

 

האורחים עצרו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, בהם  לא כבשה. היא ניצחה 0:3 חלק בדרבי המגזר משערים של  מוראד עבו ענזה בדקה החמישית, דייגו סליס כבש את השני בדקה ה-31 ומתן לוטטי כבש את השלישי על סף השריקה למחצית.

 

הפועל נצרת עילית – עירוני קרית גת 2:1

 

משחק התחתית בין האחרונה לקבוצה שבמקום ה-14 בטבלה, הסתיים בניצחון האורחים. היה זה הניצחון השלישי של קריית גת העונה. עווד פיראס כבש לזכות קריית גת בדקה ה-44, וויליאם אווסו השווה (50) ותמיר עדי החזיר את היתרון לאורחים (87).

 

בעקבות ניצחונה, החליפה קריית גת מקומות עם הפועל ירושלים שירדה למקום האחרון.

 

בית"ר תל אביב/רמלה – מכבי יבנה 3:1

 

המנצחת קטעה רצף של ארבעה הפסדים. בדקה ה-19 בעט דיאן באביץ' לרשת המארחים וקבע 0:1 ליבנה. סוהיל ארמלי השווה בדקה ה-41. בדקה ה-73 בעט דניאל גרץ לרשת וקבע 1:2 ליבנה. בר אהרוני כבש את השלישי בתוספת הזמן. יגיל ביטון המקומי הורחק בדקה ה-90.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי