Sport1 Banner

קרב צמרת בלוד, דורה עשוי לאמן את עפולה

דורה. עובר לבירת העמק?
דורה. עובר לבירת העמק? | צילום: עדי אבישי

ב-15:00: אזברגה ולחמן ראש בראש. אקס נתניה יחליף את ניסן יחזקאל?

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגה הלאומית יתקיים במלאו בצל הגשמים בכל רחבי הארץ. המשחק בין הפועל עפולה שצפויה למנות את שלומי דורה למאמנה למכבי יבנה יפתח את המחזור ב-14:00 כשב-15:00 יחלו יתר שבעת המשחקים.

 

הפועל עפולה – מכבי יבנה

רחוקה מיעד העלייה, עם הרבה סימני שאלה וללא מאמן על הקווים יפתחו בבירת העמק את הסיבוב השני מרחק 4 נקודות מהקו האדום. ניסן יחזקאל סיים השבוע את תפקידו ככל הנראה בידיעה שאין ביכולתו בשלב הזה להושיע את הקבוצה, כאשר אקס מכבי נתניה, שלומי דורה עשוי להחליפו. לעיר הגרעינים תגיע יבנה שאינה אמורה להתקשות לפצח את היריבה שנראית שבורה מתמיד. 

 

 

בני לוד – מ.ס. אשדוד

משחק המחזור ללא ספק מפגיש שתי קבוצות שנאבקות על כרטיס העלייה ובינתיים ההבדל ביניהן הוא בסך הכל הפרש השערים. למען האמת, הן גם די זהות מבחינת האופי וצורת ההתפתחות לאורך העונה. הרבה כישרון, עודף ציפיות ומחסור ביציבות. עכשיו זה הזמן להראות כי התהליך מתגבש לרגע השיא ששווה מקום שני ומעלה.

 


אזברגה. קרב צמרת (ערן לוף)

 

אחי נצרת – עירוני קריית גת

עד אמצע הסיבוב הראשון הירוקים נחשבו בגדר תגלית העונה. חבורה צעירה, רעבה, שיודעת לקחת נקודות ולשמור על הבית. אלא שאיפשהו באזור המחזור ה-9 הכול השתבש וממאבקי צמרת אחי נצרת לאט לאט נשרה למקום אליו כיוונה. מקום בטוח באמצע הטבלה. לעילוט תגיע קריית גת שבשבוע שעבר גברה בקלילות על הפועל נצרת עילית וכעת רוצה לסמן וי גם בצד השני של העיר.

 

הפועל נצרת עילית – הפועל ראשון לציון

באימון המסכם של האדומים לקראת ההתמודדות הסתכלו על הנתון שהראה שלושה ניצחונות בלבד במשך סיבוב שלם. גם שם יודעים שמספר כזה הוא מתכון בטוח לירידת ליגה וכאשר חלון ההעברות בפתח מעמדו של כל שחקן נמצא בסכנה. מנגד ניצבת החבורה מעיר היין שבסך הכול מרוצה מעצמה. פער גדול מהתחתית, מרחק נגיעה מהצמרת, לא צריך יותר מכך.

 

מכבי הרצליה – הפועל קטמון

חיים שאבו יכול להתגאות בכך שיש לו עד כה את ההגנה הטובה בליגה לצד התקפה שיודעת לספק לא מעט שערים. כל שנותר זה לשמור על היכולת שהציגו חניכיו והוא בדרך הנכונה להיות ההפתעה הנעימה של השנה.  מי שתרצה להפריע היא הפועל קטמון שמראה לאחרונה התאוששות, במיוחד לאור הניצחון במחזור הקודם בדרבי היוקרתי על הפועל ירושלים.

 

הפועל ירושלים – הפועל פתח תקווה

אין דרך יותר קלאסית לפתוח סיבוב שני עם מאבק בין נועלת הטבלה לבין המוליכה, לפחות מבחינת המלאבסים. הקבוצה מפתח תקווה סוחבת על גבה את הליגה הלאומית ולפי שעה היא נראית בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לסיים בפסגה ולשוב במהרה לליגת העל. לעומת זאת, במידה ובשורות החבורה מעיר הבירה לא יבוצע זעזוע, ליגה א' קרובה מתמיד.

 

בית"ר ת"א רמלה – הפועל אשקלון

כפי שהיה בעונה שעברה המארחת עומדת בפני עוד שנה קשה עם קרבות הישרדות, אך לזכותם ייאמר שאין אצלם באמצע. תשעה הפסדים לקבוצות הטובות ממנה, שישה ניצחונות על החלשות והסמוכות אליה בטבלה ואפס תוצאות תיקו. בהמשך הדרך לא בטוח שזה יספיק, והיום מחכה לה מבחן נגד הפועל אשקלון שכבר רוצה לעמוד בציפיות ולהגיע לצמרת.

 

נעים. אחרי גביע הטוטו, הפנים לליגה (עידן סלם)

 

הפועל רמת גן – ניר רמת השרון

אם תשאלו את אוהדי האורדונים הם מחפשים רק דבר אחד. שקט. הקהל המסור של המועדון רואה בעיניים דואגות את הקבוצה קרובה מדי לקו האדום בתקווה שהתוצאות האחרונות הן סימן לשינוי. ארבעה משחקים ללא הפסד זאת הבשורה הטובה, אך בתוכם ניצחון אחד בלבד. נגד ההתקפה הטובה בליגה הלאומית שקצת נרגעה ההגנה של רמת גן תהיה חייבת 100% ריכוז.  

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי