Sport1 Banner

ערן זהבי בירך את תאי עבד ועקץ: "אל תשכח לכבוד נגד אייאקס"

תאי עבד מצטרף לפ.ס.וו איינדהובן |

הישראלי בן ה-17 הוצג באופן רשמי בקבוצת הנוער של פ.ס.וו ואף זכה לברכת הדרך מכוכב נבחרת ישראל. ב-ESPN פרגנו לזהבי

(גודל טקסט)

לא רק הבונדסליגה, הפרמיירליג והלה ליגה ייצאו הערב (שישי) לדרך, אלא גם הליגה ההולנדית הבכירה. בשבת האחרונה הביסה פ.ס.וו איינדהובן את אייאקס 0:4 בסופרקאפ ההולנדי, תוצאה שבהחלט העלתה את רף הציפיות מערן זהבי ומחבריו והם מסומנים כמי שיכולים לסכן את השליטה הבלתי מעורערת של אייאקס.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי
העזיבה של מאלן תעשה לו טוב? ערן זהבי | אימג'בנק GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

לקראת פתיחת העונה נערך ב-ESPN אולפן מיוחד ובו טען מרסיאנו וינק, שחקן אייאקס ופ.ס.וו בעבר וכיום פרשן בכיר בערוץ, כי ערן זהבי יסיים בוודאות כמלך שערי הליגה. חבריו לפאנל סימנו את סבסטיאן האלר ודושאן טאדיץ', כוכבי אייאקס, כמי שיתמודדו על כס מלכות השערים, אלא שווינק השיב: "23 שערים להאלר? זה לא מספיק. זהבי יהיה מלך השערים, אני משוכנע בכך". עוד אמר וינק על הישראלי: "ערן זהבי חד כתער, הוא כעת משחק לבד בחוד והוא לא צריך לחלוק שום דבר עם דונייל מאלן (שנמכר לבורוסיה דורטמונד). הוא כעת לבד בחוד וכל הכדורים ממדואקה יגיעו אליו. אני אומר לכם, תרשמו את זה, ערן זהבי יבקיע העונה 27 שערים".

בתוך כך, פ.ס.וו קיבלה בברכה והציגה באופן רשמי את תאי עבד, שחתם במחלקת הנוער של המועדון. הישראלי הצעיר בן ה-17 כזכור, הרשים במבחנים וחתם במועדון הפאר ההולנדי לשלוש שנים. ערן זהבי דאג לברך את הכישרון הצעיר שמצטרף לאיינדהובן, ובירך אותו, תוך כדי עקיצה: "ברוכים הבאים לאיינדהובן, אל תשכח להבקיע נגד אייאקס", כתב זהבי באינסטגרם.

עוד באותו נושא: ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן