Sport1 Banner

מנור סולומון חזר לשחק במדי שחטאר וכבש במשחק אימון

מנור סולומון
מנור סולומון | Robbie Jay Barratt - AMA / Contributor

המוליכה באוקראינה פגשה את רוך לבוב מליגת המשנה לניסוי כלים ראשון מאז פגרת הקורונה, הקשר התאושש מפציעה ארוכה, פתח בהרכב והשווה בדקה העשירית כדי לחלץ את קבוצתו מפיגור מפתיע

(גודל טקסט)

בסוף חודש ינואר נפצע מנור סולומון בירך האחורי. הוא חשש שיחמיץ את המשחק החשוב של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד, אך פגרת הקורונה הכפויה הגיעה לטובתו. היום (ראשון) קשר הכנף של שחטאר דונייצק חזר לשחק, במשחק ההכנה הראשון של קבוצתו מאז השבתת הכדורגל בעקבות התפשטות הנגיף, ועשה זאת בצורה הטובה ביותר עם שער נגד רוך לבוב מליגת המשנה.

 
איבן ברינקר העלה את לבוב ליתרון מהיר, אבל סולומון כבש את השוויון כעבור דקה בלבד, בדקה העשירית, אחרי שהיה הראשון להגיע לכדור חוזר ובעט מתוך הרחבה כדור חזק ומדויק לפינה. כמו כל שחקני ההרכב של שחטאר, סולומון הוחלף בהפסקת המחצית והיו אלה דקות ראשונות ומאוד יקרות עבורו לקראת חזרת הליגה בשבוע הראשון של יוני ומשחקי הליגה האירופית שצפויים להתחדש באוגוסט. כזכור, שחטאר מוליכה את הליגה האוקראינית בפער עצום של 14 נקודות על פני השנייה בטבלה דינמו קייב ובליגה האירופית ניצחה 1:2 את וולפסבורג במשחק חוץ בשמינית הגמר, כשהגומלין טרם נערך.

סולומון בן ה-20, כבש העונה שלושה שערים ב-18 הופעות בכל המסגרות, שניים מהם בליגת האלופות – שער ניצחון נגד אטאלנטה בתוספת הזמן וכן נגד מנצ'סטר סיטי. כאמור הוא רק חזר מפציעה ארוכה וכעת עומד שוב לרשות שחטאר לקראת משחקי ההכרעה.
 

עוד באותו נושא: מנור סולומון, שחטאר דונייצק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי