Sport1 Banner

לצד דה בריינה וקורטואה: ברדה נכנס לנבחרת העשור

אליניב ברדה
אליניב ברדה | Kristof Van Accom/EuroFootball/Getty Images

אחרי ביטול העונה, בבלגיה המשיכו לבחור את נבחרות העשור ואחרי רפאלוב, גם אליניב ברדה נכנס ל-11 המצטיינים של גנק בעשור האחרון

(גודל טקסט)

העונה בבלגיה בוטלה בחודש שעבר, ובבלגיה בינתיים ממשיכים לבחור את נבחרות העשור של הקבוצות המפוארות בליגה. אמש (חמישי), ליאור רפאלוב נבחר להיות בין ה-11 המצטיינים של קלאב ברוז', והיום גם אליניב ברדה זכה לכבוד אדיר כשנבחר להרכב העשור של גנק, בה שיחק בין השנים 2007 ל-2013 ורשם במדיה מספרים מרשימים: 205 הופעות, 67 שערים ו-51 בישולים.

באתר 'voetbal nieuws' שבחר את ההרכב נכתב: "אנחנו מעדיפים שחקן כמו אליניב ברדה, שנכנס לטופ 10 כמעט בכל המדדים בהרכב העשור. הישראלי שהיה אחראי ל-118 שערים קצת דעך לקראת סוף הקדנציה שלו בבלגיה, אבל נשאר לתמיד דמות אגדית במועדון".

ההישג הוא אפילו יותר מרשים שמסתכלים על השחקנים האחרים בהרכב, ביניהם טיבו קורטואה, שוערה של ריאל מדריד, קווין דה בריינה הכוכב של מנצ'סטר סיטי וקאלידו קוליבאלי, הבלם של נאפולי.


קווין דה בריינה. גם הוא בהרכב (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

אחרי הבחירה, אליניב ברדה אמר לספורט1: "כבוד גדול להיות לצד שמות גדולים כמו דה ברוין קורטואה קוליבאלי ועוד … מקווה לעזור לבאר שבע לפתח את הכישרונות הבאים"

עוד באותו נושא: אליניב ברדה, גנק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי