Sport1 Banner

ערן זהבי: "בזכות האנשים שהקריבו את עצמם יש לנו מדינה"

ערן זהבי
ערן זהבי | לירון מולדובן

הכוכב ובני משפחתו הגיעו לחלוק כבוד בקונסוליה בסין הרחוקה: "להוריד את הדגל לחצי התורן ולעמוד דקת דומייה ביחד עם הילדים. האמת, החוויה הזו תישאר אצלנו חזק בלב כמשהו מיוחד"

(גודל טקסט)

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה (תש"ף) יחול הערב (שני) ויצוין בשורת טקסים ואירועים שיתקיימו תחת מגבלות הדוקות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. לאחר הצפירה (20:00), ייפתח ללא קהל הטקס הממלכתי ברחבת הכותל המערבי בירושלים

בדומה ללא מעט ספורטאים ישראלים, גם שחקן נבחרת ישראל וגוואנגז'ו ר.פ, ערן זהבי, אשר נמצא עם בני משפחתו בסין הרחוקה, הרכין ראש לזכרם של 23,816 חללי מערכות ישראל ולזכרם של 3,153 נרצחי פעולות האיבה.

זהבי כתב באמצעות עמוד האינסטגרם שלו: "יום הזיכרון הגיע. כמו כל שנה, הכאב והמחשבות חוזרות ומזכירות לנו שבזכות האנשים שהקריבו את עצמם יש לנו את המדינה שלנו. אז השנה אנחנו בין הישראלים הבודדים שנשארו בגוואנגז'ו ואין טקס כמו בכל שנה אבל זה לא יעצור אותנו מלהגיע ולחלוק כבוד, אז הגענו לקונסוליה להוריד את הדגל לחצי התורן ולעמוד דקת דומייה ביחד עם הילדים. האמת, החוויה הזו תישאר אצלנו חזק בלב כמשהו מיוחד. מחר את הכאב תחליף שמחה ואת הדמעה יחליף חיוך וזה הכל בזכותם".

 


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

יום הזיכרון הגיע כמו כל שנה הכאב והמחשבות חוזרות ומזכירות לנו שבזכות האנשים שהקריבו את עצמם יש לנו את המדינה שלנו , אז השנה אנחנו בין הישראלים הבודדים שנשארו בגוואנגזו ואין טקס כמו בכל שנה אבל זה לא יעצור אותנו מלהגיע ולחלוק כבוד אז הגענו לקונסוליה להוריד את הדגל לחצי התורן ולעמוד דקת דומייה ביחד עם הילדים האמת החוויה הזו תישאר אצלנו חזק בלב כמשהו מיוחד . מחר את הכאב תחליף שמחה ואת הדמעה יחליף חיוך וזה הכל בזכותם

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

עוד באותו נושא: סין, ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי