Sport1 Banner

70 דקות לחמד, עזרא עלה שלב בגביע ומה עשתה לודוגורץ?

מאוויס צ'יבוטה במדי לודוגורץ
מאוויס צ'יבוטה במדי לודוגורץ | האתר הרשמי של לודוגורץ

ליגיונרים: החלוץ פתח ב-0:0 של צ'לרטון מול פולהאם, 62 דקות לעזרא ב-0:3 של אומוניה. מחצית לטוואטחה, צ'יבוטה ודן ביטון אצל אלופת בולגריה, קליימן הודח מהגביע הקפריסאי וכחילה נכנע לפנאתינייקוס

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

הליגיונרים הישראלים חזרו לשחק היום (רביעי) ברחבי היבשת, כאשר לודוגורץ של טאלב טוואטחה, דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה הפסידה במשחק אימון, חן עזרא עלה שלב עם אומוניה ניקוסיה בגביע הקפריסאי בעוד בוריס קליימן ופראלימני הודחו. טל כחילה ואטרומיטוס הפסידו לפנאתינייקוס וצ'רלטון של תומר חמד סיימה ב-0:0 עם פולהאם.

בצ'מפיונשיפ, תומר חמד פתח בהרכבה של צ'רלטון (מקום 19), אשר סיימה ב-0:0 מול פולהאם מהצמרת (מקום שלישי). החלוץ בן ה-32 של נבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-70.

בבולגריה, לודוגורץ, שנמצאת בפגרה בליגה הבולגרית, קיימה היום משחק ידידות ונכנעה 2:0 לפיאסט גלאביצה הפולנית. דן ביטון עלה בהרכב ובלט לטובה (כמעט כבש, אך פגע בקטרה). במחצית המאמן החליף את כל ה-11 שלו והעלה בין השאר את מאוויס צ'יבוטה וטאלב טוואטחה. האחרון, שסבל מפציעה ורשם רק שתי הופעות ליגה לפני הפגרה, חוזר לכושר ואף כבש במשחק האימון הקודם שקיימה לודוגורץ לפני ארבעה ימים, אז גברה 0:2 על ויסלה פלוק. ביום רביעי הבא השלושה יפגשו עם קבוצתם את קייראט הקזחית למשחק אימון נוסף.


דן ביטון (האתר הרשמי של לודוגורץ)

בקפריסין, חן עזרא, שמקושר בימים האחרונים למספר קבוצות כמי שעשוי לשוב ולשחק בישראל, פתח היום (רביעי) בהרכב אומוניה ניקוסיה ועלה איתה לרבע גמר הגביע הקפריסאי. השחקן בן ה-31 וקבוצתו גברו 0:3 (0:8 בסיכום השני המשחקים) על ארמיס מהליגה השנייה, כאשר הקשר הוחלף בדקה ה-62. מי שהודח מהגביע הקפריסאי הוא בוריס קליימן. שוערה של פראלימני רשם 90 דקות ב-1:1 מול דוקסה (נועלת הטבלה בליגה), אך קבוצתו הפסידה 2:0 במשחק הראשון מבין השניים.

ביוון, טל כחילה שיחק 90 דקות בהפסד 3:0 של אטרוטימוס לפנאתינייקוס במסגרת המחזור ה-20 של הליגה. קבוצתו של הבלם, שנמצאת במקום השביעי בליגה, נאלצה להסתדר עם עשרה שחקנים החל מהדקה ה-32, וניכר שהדבר השפיע עליה.

בהולנד, אלי דסה הפצוע לא שותף ב-0:2 של ויטסה על הראקלס בשמינית גמר הגביע. המגן בן ה-27 צפוי לחזור בקרוב לכשירות להיות זמין עבור אנדי הרצוג לקרב הגורלי מול סקוטלנד במסגרת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי