Sport1 Banner

דסה פתח בהרכב ויטסה והשלים 90 דקות, מרציאנו שוב סופסל

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Gettyimages

חמישה ימים לפני משחק החוץ של נבחרת ישראל במוקדמות היורו, נותר השוער מחוץ להרכב קבוצתו היברניאן בפעם הרביעית ברציפות. 90 דקות למגן בניצחון 1:2 של קבוצתו. כיאל וחמד לא שותפו ב-2:2 של צ'רלטון מול פולהאם

(גודל טקסט)
משחקי הקבוצות בליגות השונות ברחבי אירופה נמשכו היום, כשגם לכדורגל הישראלי יש נציגים ביבשת. בסקוטלנד: חמישה ימים לפני משחקה של נבחרת ישראל באוסטריה במסגרת מוקדמות היורו, נותר השוער אופיר מרציאנו על ספסל קבוצתו היברניאן בפעם הרביעית ברציפות. קבוצתו סיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול אברדין.


באזרבייג'אן: אמיר עגייב פתח בהרכב קבוצתו סומגאיט, שרשמה 0:0 ביתי מול קשלה.


באנגליה: צ'רלטון, ללא בירם כיאל ותומר חמד הפצועים, סיימה ב-2:2 בחוץ מול פולהאם בצ'מפיונשיפ.




בקפריסין: חן עזרא פתח בהרכב אומוניה ניקוסיה שהתארחה אצל פאפוס ונוצחה 2:1. הישראלי הוחלף בדקה ה-79. בוריס קליימן השלים 90 דקות במדי פראלימני ב-1:3 על דוקסה.


בגרמניה: עילאי אלמקייס פתח בהרכב של המילואים של הופנהיים והוחלף בדקה ה-82, קבוצתו הפסידה 4:2 לגיסן במסגרת הליגה הרביעית. לעומתו, השוער עומר חנין לא שותף ב-0:0 של מיינץ II נגד אלן.


בהולנד: אלי דסה פתח בהרכב והשלים 90 דקות בניצחון ויטסה ארנהיים 1:2 על אוטרכט, שעלתה לפחות זמנית למקום השלישי בטבלה, כשבמאזנה 20 נקודות. ספרטה רוטרדם ניצחה 1:2 את טוונטה, אריאל הרוש לא שותף.

עוד באותו נושא: אופיר מרציאנו, חן עזרא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי