Sport1 Banner

צפו: רפאלוב כבש נגד אנדלרכט, וייסמן הבקיע בדרבי הישראלי

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Gettyimages

ליגיונרים: הכוכב הישראלי כבש את הראשון ב-1:2 של אנטוורפן והוא בדרך הבטוחה לשבור את שיאו האישי. חלוץ וולפסברגר מצא את הרשת בפנדל (88) ב-0:3 על אוסטריה וינה ותורג'מן, שעלה מהספסל. ראיוס הכניע את קליימן

(גודל טקסט)

בקצב הזה אנדי הרצוג לא ימשיך להתעלם מליאור רפאלוב. הערב (שבת) אנטוורפן גברה 1:2 בחוץ על אנדלרכט, כשהכוכב הישראלי כבש את השער הראשון במשחק (49) והעלה את מאזנו לחמישה שערי ליגה בשישה משחקים (רק בחמישה מהם הוא פתח בהרכב). קודם לכן רפאלוב הספיק לספוג כרטיס צהוב (35) ובהמשך הוא הוחלף (82) על ידי קוג'י מיושי היפני, שכבש את שער הניצחון (87). נאסר שאדלי איזן זמנית (65).





על מנת להבין באיזה כושר מדהים נמצא רפאלוב, נציין כי בעונה הפורייה ביותר בקריירה שלו הוא הבקיע 11 שערי ליגה במדי מכבי חיפה אי שם ב-2010/11. בבלגיה הוא סיים פעמיים עם עשרה שערים (2012/13 ו-2018/19) ועושה רושם שהשנה, כאשר העונה רק החלה ובמאזנו כבר חצי מהכמות שכבש אשתקד, הוא עומד לנפץ את שיאו האישי.

באוסטריה, שון וייסמן כבש מהנקודה הלבנה (88) והעלה את מאזנו לשבעה שערי ליגה ב-0:3 החלק של וולפסברגר על אוסטריה וינה במסגרת המחזור השמיני. אצל המפסידה, אלון תורג'מן עלה מהספסל בדקה ה-45 ולא הצליח לסייע לקבוצתו למצוא את הרשת. 




בצ'כיה, טל בן חיים החלוץ אמנם החלים מהפציעה הארוכה ממנה סבל, אך הוא עדיין לא נכלל בסגל ספרטה פראג שגברה 0:2 בחוץ על זלין במסגרת המחזור התשיעי בליגה הצ'כית וחזרה למאבקי הצמרת כשבמאזנה 14 נקודות מתוך 27 אפשריות.


ברוסיה, ללא אדי גוטליב הפצוע שככל הנראה סיים את העונה, אורנבורג השיגה 1:2 דרמטי על רובין קאזאן ורשמה ניצחון ליגה שני ברציפות. ברונו אלבש העלה את המארחת ליתרון (49), יבגני בשקירוב איזן כעבור שלוש דקות והמילה האחרונה הייתה שייכת לארטיום קולישב שדייק מהנקודה הלבנה (89) וקבע שקבוצתו תסיים את המחזור התשיעי ברוסיה מעל הקו האדום.



מי שלא הצליח לסייע לרובין קאזאן הוא וידאר קיארטנסון, אקס מכבי תל אביב, שעלה מהספסל בדקה ה-73 ולא השפיע על מהלך המשחק. קבוצתו של החלוץ האיסלנדי רשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות וחמישי בששת המחזורים האחרונים ורק ארבע נקודות מפרידות בינה לבין סוצ'י שמדורגת מתחת לקו האדום.


בקפריסין, חן עזרא פתח בהרכב אומוניה ניקוסיה ב-2:2 בחוץ נגד א.א.ק לרנקה. לאחר מכן בוריס קליימן פתח בשער של אנוסיס פראלימני נגד אנורתוסיס פמגוסטה וקבוצתו של הישראלי נוצחה 2:1 ועדיין לא צברה נקודה בתום שלושה מחזורים. את השער הראשון למנצחת כבש אקס מכבי חיפה רובן ראיוס בפנדל ובהמשך הספרדי גם הספיק להחמיץ מהנקודה הלבנה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי