Sport1 Banner

אינגולשטאט עם חולצות תמיכה בכהן, עוד שער לדאבור

אינגולשטאט
אינגולשטאט | AFP

הקפטן הישראלי לא שותף בשל ההרחקה שספג במחזור שעבר, אינגולשטאט שיחקה עם כיתוב נגד אנטישמיות אך חטפה שלושה שערים ברבע השעה האחרונה ב3:1 לפאדרבורן. שער 26 העונה לחלוץ ב-0:2 של זלצבורג

(גודל טקסט)
מחזורי סוף השבוע באירופה נמשכים היום (ראשון), וגם הנציגים הישראלים עושים חיל ברחבי היבשת.


בשבוע שעבר ספג אלמוג כהן כרטיס אדום במשחק של אינגולשטאט נגד יוניון ברלין בבונדסליגה השנייה, ואוהד הקבוצה היריבה תקף אותו בטוויטר בביטויים אנשטימיים. כהן לא שותף היום נגד פאדרבורן, כמובן, אך חברי קבוצתו הביעו סולידריות ותמיכה בו באמצעות חולצות עליהם כתוב: "ימין קיצוני? רק ב-4-3-3!". המשחק, אגב, נגמר בניצחון פאדרבורן 1:3 לאחר שאינגולשטאט כבר הובילה, והיא פספסה הזדמנות להתקרב לקו האדום. כרגע הקבוצה נמצאת ארבע נקודות מתחתיו.


אחרי שכבש ב-1:3 על נאפולי שלא הספיק על מנת להעפיל לרבע גמר הליגה האירופית, מואנס דאבור המשיך את כושרו המצוין וסייע לרד בול זלצבורג להשיג ניצחון חוץ 0:2 על נועלת הטבלה ווקר אינסברוק במחזור ה-22. הישראלי מצא את הרשת (21) בפעם ה-12 העונה בזירה המקומית והעלה את מאזנו ל-26 כיבושים ב-38 משחקים בכל המסגרות. במקביל, אלון תורג'מן עלה מהספסל בדקה ה-85 בהפסד אוסטריה וינה 1:0 בחוץ לשטורם גראץ.


45+1' Bislang eine sehr starke Partie, in der wir auch bereits höher führen könnten! #FCWRBS 0-1 pic.twitter.com/ZRwLSxA6vo

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) March 17, 2019


בסקוטלנד, ניר ביטון לא נכלל בסגל קבוצתו סלטיק שניצחה 0:1 בחוץ את דנדי בזכות שער בדקה ה-96 והגדילה את הפער בפסגת הליגה ל-10 נקודות.


בבלגיה, ליאור רפאלוב עלה לשחק בדקה ה-88 במדי קבוצתו אנטוורפן, שהפסידה בחוץ 2:0 לקורטרייק. עומרי בן הרוש שותף 90 דקות בניצחון לוקרן 1:3 על סרקל ברוז', במשחק לפרוטוקול בלבד כיוון שקבוצתו של הישראלי כבר ירדה ליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי