Sport1 Banner

דאבור: גם אני לא מבין איך אני לא בסגל נבחרת ישראל

מונאס דאבור
מונאס דאבור | אתר רשמי

חלוצה של רד בול זלצבורג לוהט מתחילת העונה, אך לא זכה לזימון ואמר ל-103FM: "אני לא מתכוון להמשיך לשתוק. יש אנשים שלא שחושבים שאני בכושר טוב". על העתיד: "חולם להגיע לפרמייר-ליג"

(גודל טקסט)

מואנס דאבור, חלוץ רד בול זלצבורג שכבש אמש (ראשון) צמד ב-1:2 על וולפסברגר, התראיין לתכנית הספורט של 103FM, והתייחס לכך שנשאר מחוץ לסגל נבחרת ישראל ולטענות כלפיו.

היכולת הטובה שמפגין בזלצבורג: "התחושה היא מצוינת כי אני מבקיע, עוזר לקבוצה שלי ונמצא בכושר טוב מפתיחת השנה. אני מנסה ליהנות כמה שיותר מהשערים שלי. אני עכשיו כבר לא חושב על הנבחרת ולא רוצה להתעסק בזה יותר מדי, אלא שמח שאתמול אחרי כל הרעש בימים האחרונים הצלחתי להתנתק, וכמו שאמרתי לעזור לקבוצה שלי עם צמד".

הטענות שהוא מתחמק מנבחרת ישראל: "אלו טענות מצחיקות. כל מי שמכיר אותי, גם כבן אדם ולא רק ככדורגלן, אני האחרון שיעשה דבר כזה. לשטויות האלה אין משמעות מבחינתי. האנשים שאומרים את זה יודעים שאין לזה שום קשר למציאות. אני לא יודע מי אומר את זה, אבל אם זה בסביבת הנבחרת אז זו בעיה גדולה – כי כל הזמן יש דיבורים".

הסבר לכך שהוא מחוץ לסגל: "כנראה שיש אנשים שלא חושבים שאני בכושר טוב. לא דיברתי עם אלישע לוי, מה אני יכול לעשות? אני חושב שאני עובד קשה מצוין על המגרש".

אלישע לוי. למה דאבור לא בסגל? (AFP)
אלישע לוי. למה דאבור לא בסגל? (AFP)

אם הוא מאוכזב מכך שהוא לא בנבחרת: "כמו שאתם לא מבינים איך אני לא בנבחרת, גם אני לא מבין את זה. כולם מחכים שאגיד שאני מאוכזב? אני נמצא בכושר מצוין ועדיין לא קיבלתי את ההזדמנות שלי בנבחרת. אני לא מתייחס לאלירן עטר או לשחקנים אחרים שזומנו, אני מכבד כל אחד והם שחקנים מצוינים. אני מתייחס רק לעצמי, ויכול לומר שעם כל הכבוד לכולם אני חושב שמגיע לי להיות בסגל".

לפני סיום אמר החלוץ: "כל מי שמכיר אותי יודע שתמיד חלמתי לשחק בפרמייר-ליג. אני לא מתכוון להמשיך לשתוק, אבל לכל דבר יש את הזמן שלו". 

מואנס דאבור.
מואנס דאבור. "חולם לשחק בפרמייר-ליג" (AFP)

עוד באותו נושא: רדיו 103 FM

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי