Sport1 Banner

"ערן זהבי עבר גיהנום בישראל, השער הזה היה חשוב לו"

ערן זהבי
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

בתקשורת הסינית הרעיפו מחמאות על הכוכב, שבישל ומצא את הרשת ב-1:2 של גוואנגז'ו RF: "בקצב הזה הוא יסיים את העונה עם 30 שערים"

(גודל טקסט)

 אם ערן זהבי זקוק עדיין למחמאות, הוא יכול לקבל אותן בסין – ולא מעט כאלה יש הבוקר (ראשון). אחרי עליהום עליו בישראל בעקבות פרשת זריקת סרט הקפטן והפרישה מהנבחרת, בסין הוא שוב כובש את כותרות העיתונאים בצד החיובי.

ערן כבש אתמול את שערו ה-25 בליגה בניצחון של גוואנגז'ו RF על בייג'ין גואן, 1:2 שהשאיר את הקבוצה של דראגן סטויקוביץ' במרחק נגיעה מעלייה לשלב המוקדמות של אליפות אסיה לקבוצות. האתר "סינה" כתב שהשער שהבקיע זהבי לא היה חשוב לו רק כדי לשמור על פסגת מלך שערי הליגה. "בחודש האחרון הוא עבר גיהנום בנבחרת ישראל. הוא כבש בליגה אחרי שלא הבקיע במחזור קודם".

באתר "סוהו" התמקדו בפחות בזהבי, אבל כתבו: "כמה אכזרי. זהבי צפוי העונה לשבור את שיא הכיבושים של אלקסון הברזילאי עם 28 הבקעות, מי שהיה כוכב והיום הוא רק שחקן מחליף בשנחאי SIPG. הישראלי שוב הוכיח כמה כישרון טמון בו ובקצב הנוכחי יגיע ל-30 שערים". גם באתר "איסטדיי" פרגנו ושם נכתב: "היכולת של ערן זהבי לנצל מתפרצות היא מדהימה. כמעט מכל מצב הוא מייצר שער".


זהבי. "היכולת שלו לנצל מתפרצות מדהימה" (אתר הליגה הסינית)

עוד באותו נושא: זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי