Sport1 Banner

רפאלוב: "לא אעבור לסין, כבר דחיתי משם הצעה"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | צילום: קלאב ברוז'

כוכב ברוז' התאושש מניתוח, מספר על ההצעות ומפרגן למכבי חיפה והפועל ב"ש

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב עבד קשה בשלושת החודשים האחרונים כדי לחזור לכר הדשא. לצערו של כוכב קלאב ברוז' הוא נפצע בבטן כבר בחודש אוגוסט, נותח ועבר תהליך החלמה ארוך שהסתיים בסוף השבוע האחרון.

 

הקשר עלה מהספסל ובמהרה היה מעורב בשני שערים שכבשה קבוצתו ב-1:6 המוחץ על מכלן, שותף גם במשחק הגביע מול אופן אתמול וכעת הוא מספר בראיון לספורט1: "אני מרגיש מעולה, סוף סוף אין לי כאבים ואני מרגיש חופשי. שמח שהפציעה הזו מאחוריי".

 

 

"נותחתי בשרירי הבטן והמפשעה, זו הייתה פציעה מאוד קשה כי משכתי אותה ושיחקתי איתה למעלה מחצי שנה, לכן גם נעדרתי מהרבה משחקים בעונה שעברה", סיפר רפאלוב שעבר את הליך הכירורגי בישראל, "הייתי צריך לסיים עם זה, כבר לא יכולתי להגביל את עצמי".

 

"מרגיש חופשי". רפאלוב חוזר לכר הלדשא

 

לא רק עשרות משחקים של קבוצתו הוא פספס בליגה הבלגית ובליגת האלופות, אלא גם את פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018. "היה לי חבל מאוד שלא הייתי כשיר עד עכשיו. הייתי בקשר רציף עם אלישע לוי לגבי הפציעה ואני מאוד שמח שהנבחרת עשתה תוצאות טובות. המשחק הבא במרץ ומוקדם לדבר עליו".

 

"כמובן שהייתי רוצה להיות עם הנבחרת", מבהיר הקשר, "צפיתי בכל המשחקים מהבית ומאוד שמחתי. אני כבר מחכה לחזור לנבחרת, זו מסגרת שאני מאוד אוהב להיות בה".

 

צ'וצ'אליץ' נצמד לרפאלוב. "מחכה לחזור לנבחרת"

 

יש לך קשר מיוחד עם אלישע לוי

"הוא אימן אותי שלוש שנים וזכינו בשתי אליפויות, יש לנו חיבור מצוין ואנחנו בקשר הדוק. יש מערכת יחסים מאוד טובה ואני כבר מחכה לחזור להתאמן אצלו אחרי חמש שנים".

 

את חברך לליגה קני סייף הוא בחר לא לזמן

"הוא שחקן אדיר שנמצא בכושר מצוין וכיף לפרגן לשחקן כזה שעובד קשה מאוד כדי להצליח, הוא רק ילך וישתפר, אבל צריך לכבד את אלישע על השיקול שעשה לא להזמין אותו לנבחרת, כי בטח יש לו את השיקולים שלו".

 

חזרה לישראל? מעבר לסין? לא נראה כך (Gettyimages)

 

אם הזכרנו את האליפויות בכרמל, נראה שמכבי חיפה מתאוששת

"זה נראה יותר טוב, הניצחונות על מכבי תל אביב והפועל באר שבע הכניסו המון מוטיבציה לכל המועדון והלוואי שהם יתמידו, כי מכבי חיפה חסרה בצמרת הכדורגל הישראלי עם הקהל האדיר שלה. היה מדהים לראות במשחק באשדוד את כמות האוהדים שהגיעו, אני רואה את המשחקים תמיד כשיש לי זמן ומחובר מאוד למה שקורה".

 

צפית בניצחון של הפועל באר שבע על אינטר?

"לא ראיתי, אבל זה פשוט מדהים. הם עשו קמפיין אדיר ונקווה שהם וגם מכבי תל אביב יעלו שלב, זה טוב לכדורגל שלנו. גם אם אינטר זלזלה זה לא מקטין מההישג. הם חזרו מ-2:0 מול מועדון אדיר, זה הישג בלתי ייאמן".

 

עוקב אחרי מכבי חיפה, מפרגן לב"ש (דני מרון)

 

בחזרה אלייך. מה השאיפות שלך להמשך העונה?

כמו בכל שנה, אנחנו רוצים לזכות באליפות בלגיה. בליגת האלופות לא היה לנו מזל, לא שיחקנו בהרכב הראשון, חסרנו שחקני מפתח וגם אני החמצתי את רוב המשחקים. נתרכז בליגה הבלגית וננסה לזכות באליפות שניה ברציפות, שזו משימה מאוד קשה ואני מקווה שנצליח לעשות אותה".

 

מכבי חיפה, הפועל ב"ש ומכבי ת"א ישמחו אם תחליט לחזור

"זה לא רלוונטי, אני לא חוזר לישראל".

 

הצעה אחת מסין כבר דחית. זה היעד הבא?

"זה לא התאים לי בפעם הראשונה וגם אם תגיע הצעה נוספת משם אני אסרב".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי