Sport1 Banner

תפס אמריקה: דמארי חתם בניו יורק רד בולס

דמארי. יוריד את הלחץ מרייט-פיליפס
דמארי. יוריד את הלחץ מרייט-פיליפס | צילום: Gettyimages

הישראלי עבר את הבדיקות הרפואיות במועדון. סוכנו: "בטוח שיחזור לעצמו"

(גודל טקסט)

עומר דמארי עבר הלילה (חמישי) את הבדיקות הרפואיות בהצלחה בניו יורק רד בול והושאל מלייפציג לקבוצה מה-MLS עד ינואר. הוא אמור להיות מוצג בימים הקרובים, והוא יצטרף לאימוני הקבוצה כבר ביום שישי.

 

סוכנו רונן קצב שהיה איתו במהלך הבדיקות והסיכומים עם הקבוצה אמר: "אני מאמין בדאמרי ובטוח שהוא יחזור לעצמו. הוא הגיע לעיר נפלאה ומועדון כדורגל מצוין. זו גם ליגה נפלאה ואנחנו מאמינים שיהיה לו טוב".

 

 

העסקה היתה חייבת להיסגר עד הלילה, משום שחלון ההעברות בליגה נסגר עד לסיום העונה. שכרו ישולם על ידי על ידי שני המועדונים. כזכור, שתי הקבוצות שייכות לקונצרן רד בול.

 

Can confirm that New York Red Bulls have signed Omer Damari from Red Bull Leipzig on loan. #MLS#NYRB

— Julie Stewart-Binks (@JSB_FOX) August 3, 2016

 

דמארי זוכה לעניין רב בקרב הכתבים של ה-MLS בארה"ב. האתר SBNATION פרסם שמונה פרטים על דמארי ביניהם שהוא כבש כבר על אדמת ארה"ב בניצחון 2:4 על הונדוראס ושלייפציג הודיעה שאין לו מקום בקבוצה העונה. קטעים של ראיון עם דמארי בישראל פורסמו בו אמר שהוא צנוע, אבל יש לו אמביציה.

 

Welcome to New York, Omer!#NYisRED#REDTogether#RBNYhttps://t.co/3X2Usl1sI9

— New York Red Bulls (@NewYorkRedBulls) August 4, 2016

 

בתוך כך, רשת פוקס פרסמה שהחתמתו תוריד את הלחץ מחלוץ החוד, ברדלי רייט-פיליפס, ותאפשר למאמן ג'סי מארש אופציות נוספות בהתקפה. אגב, קבוצתו החדשה ניצחה הלילה 0:3 את אנטיגואה מגואטמלה במשחק הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות של צפון אמריקה.

עוד באותו נושא: עומר דמארי, רונן קצב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי