Sport1 Banner

תומר חמד: "שלושער זה משהו מיוחד"

חמד. 16 שערי ליגה העונה
חמד. 16 שערי ליגה העונה |

החלוץ, שהוביל את ברייטון ל-0:5 על פולהאם ולמקום השני, זוכה למחמאות

(גודל טקסט)

אחרי שהבקיע את השלושער הראשון שלו בכדורגל האנגלי כשברייטון הביסה 0:5 את פולהאם, תומר חמד זכה לכמה כותרות מחמיאות בעיתוני הממלכה.

 

בטרם הושלם המחזור, חמד מדורג במקום הרביעי בצ'מפיונשיפ עם 16 שערים העונה וברייטון מדורגת שניה במקום שעולה אוטומטית לפרמיירליג, אבל עלולה לרדת שוב לשלישי אם ברנלי תחזור עם נקודות מברמינגהאם.

 

 

חמד אמר בסיום לאתר הרשמי של ברייטון: "זה תמיד מיוחד עבור חלוץ לכבוש שלושער. זה לא קל אבל אני עובד קשה ואני שמח שזה קרה לי פה. אני תמיד עושה כמיטב יכולת ולפעמים אני כובש, לפעמים לא, הפעם זה הצליח לי וניצחנו את המשחק. למרות שכבשתי שלושער, כל הקבוצה שיחקה טוב מאוד".

 

"הפעם זה הצליח לי", חמד (GettyImages)

 

חמד גם דאג להחמיא למנג'ר שלו: "אני מאוד נהנה לעבוד עם כריס יוטון, לומד ממנו הרבה והמיקום שלנו כעת בטבלה אומר הרבה על העבודה שהוא עושה. מתחילת העונה המטרה שלנו הייתה לסיים בין השתיים הראשונות ואנחנו בעמדה טובה כעת. אנחנו במקום השני, אבל עדיין מוקדם מדי לדבר על עליה לפרמייר-ליג. אנחנו צריכים להמשיך את העבודה כמו השבוע".

 

חברו לנבחרת ישראל וברייטון, בירם כיאל, גם דאג לפרגן לחלוץ על התצוגה: "איזו תצוגה של כל השחקנים, עוד שלוש נקודות בקופה", צייץ בטוויטר, "שמח עבור אחי תומר חמד".

 

What a performance from all the lads .. 3 points in the bucket…happy for my bro Tomer Hemed ⚽⚽

— Beram Kayal (@beramangela) 15 באפריל 2016

 

יוטון בתורו גם שיבח את החלוץ הישראלי: "אני מאושר עבור תומר, הוא לא כבש כמה משחקים אבל לא ויתר והמשיך להילחם ולתרום. לאורך כל העונה התרומה שלו הייתה טובה, גם כשהוא לא כבש שערים. בליגה הזאת אתה צריך קצב עבודה ופיזיות והוא נותן לנו את זה".

 

כיאל והמנג'ר שמחים בשבילו, חמד (GettyImages)

 

כבר כעת חמד שבר את שיא ההבקעות שלו לעונה שעמד על 13 שערים במכבי חיפה בעונת 2010/11. הוא גם כבש 11 שערים במאיורקה בעונת 2012/13. לברייטון נשארו ארבעה משחקים לסיום הליגה, כאשר האחרון מסתמן כקריטי – בחוץ מול מידלסברו, המובילה את הטבלה כרגע בפער נקודה על ברייטון.

 

 

בצד המפסיד, מי שכמובן לא ממש נהנה על הספסל הוא מאמן מכבי תל אביב לשעבר סלבישה יוקנוביץ', שהוא לא סיפור הצלחה בפולהאם. הסרבי אמר אחרי המשחק: "לצערי פתחנו את כל הדלתות עבור ברייטון כדי להבקיע". פולהאם עדיין לא הבטיחה סופית את הישארותה בליגה, אם כי היא מרוחקת עשר נקודות מהקו האדום. לדברי יוקנוביץ': "אנחנו עלולים לשלם מחיר כבד על הטעויות שעשינו בהגנה".

עוד באותו נושא: ביראם כיאל, כריס יוטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי