Sport1 Banner

רפאלוב: עמדתי ביעדים, אליפות היתה המטרה

רפאלוב
רפאלוב |

קשר ברוז', אלוף בלגיה טרי, לספורט1: "היה ברור שרק דבר אחד על הפרק"

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב היה שותף לזכיה בשלוש אליפויות של מכבי חיפה, כאשר באחרונה שבהן – בעונת 2010/11 – הוא אף נבחר לשחקן העונה. חמש שנים מאוחר יותר, זכה קשר נבחרת ישראל לטעום את טעם האליפות במדינה זרה, כאשר קלוב ברוז' שלו הבטיחה תואר ראשון אחרי 11 שנים.

אחרי ה-0:4 הגדול על אנדרלכט – שנתן את האות לחגיגות וגם הבטיח כרטיס אוטומטי לליגת האלופות – רפאלוב, שנעדר ממשחק האליפות בגלל פציעה, התפנה לשיחה קצרה עם אתר ספורט1. "זה היה האתגר שהצבתי לעצמי מהרגע שהגעתי לבלגיה", הבהיר הקשר בן ה-30.

"בשנה שעברה עשינו עונה מדהימה, הגענו לרבע גמר הליגה האירופית וזכינו בגביע, אבל פספסנו את האליפות בשלבי הסיום. הפעם כבר הפכנו את העונה למושלמת", נזכר רפאלוב והוסיף: "לרגע לא יצאנו בהצהרות, אבל בתוך המועדון היה ברור שרק אליפות על הפרק וכעת השגתי את המטרה שהצבתי לעצמי ביוני 2011 – אליפות וכרטיס לצ'מפיונס".

למרות שברוז' לא זכתה באליפות בעונה שעברה, רפאלוב נבחר לשחקן המצטיין על ידי ראשי הליגה. לישראלי יהיה קשה לשמור על התואר היוקרתי, שכן הוא שותף העונה רק ב-15 משחקים בגלל פציעה. רפאלוב כבש העונה שישה שערים, אחד מהם ב-1:3 החשוב על גנק בתחילת החודש.

עוד באותו נושא: קלוב ברוז'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי