Sport1 Banner

הצהרת כוונות? אצילי עם הציון הכי גבוה בגראנדה

אצילי. מקבל מחמאות
אצילי. מקבל מחמאות | צילום: AFP

העיתונים בספרד שיבחו את ההופעה של הקשר הישראלי ב-2:2 מול בטיס

(גודל טקסט)

גרנאדה השיגה נקודה חשובה בתיקו 2:2 מול בטיס, אך בהחלט יכולה להרגיש מאוכזבת אחרי שהובילה כבר 0:2 ואף החמיצה פנדל. עם זאת, עומר אצילי בהחלט יכול להיות מרוצה לאחר שקיבל את חולצת ההרכב בפעם השניה ברצף, שיחק 86 דקות, ואף סחט את הפנדל לקראת הסיום.

 

כדאי מאוד לאצילי לרכוש היום (שבת) את ה"מונדו דפורטיבו" שהעניק לו את הציון 3 (מתוך חמש) – הגבוה במשחק כמו גם לעוד ארבעה שחקנים נוספים בקבוצתו. ה"אס" ראה משחק אחר לחלוטין והעניק לו רק את הציון 1. אם זאת, יש לציין כי רק שלושה שחקנים קיבלו ציון 2 והמצטיין במשחק היה השוער המקסיקני ג'יזרמו אוצ'ואה שקיבל ציון 3 בשני העיתונים.

 

 

בטיס הגיעה למשחק אחרי ניצחון ענק על ולנסיה 2:3, אבל נעצרה מול גאנדה, שהשיגה רק נקודה אחת לפני המחשק וצפויה להיאבק העונה בתחתית. "חמס הפתיע אותם עם משחק אגרסיבי של שחקניו ולפחות ב-35 הדקות הראשונות היה נראה שבטיס השאירה את כל אבק השריפה שלה במסטאיה", כתבו ב"מונדו דפורטיבו".

 

פאקו חמס. "השחקנים נלחמו על כל כדור" (gettyimages)

 

"להוביל 0:2 במגרש של בטיס זה קשה מאוד", אמר פאקו חמס בסיום, "לצערי אחרי זה איבדנו את קצב המשחק. דווקא כשנשארנו עם עשרה שחקנים שיחקנו טוב יותר. השחקנים נתנו המון ונלחמו על כל כדור, אהבתי את זה מאוד".

 

העיתונים המקומיים של בגרנאדה יצאו בכותרות ענק אחרי המשחק בשער הראשי של העיתון. "גרנאדה הוי" כתב: "נקודה של טירוף". העיתון ציין שאצילי סחט פנדל, אבל לא בעט אותו. אולי בפעם הבאה פאקו חמס יורה לשחקניו לתת יותר אמון בכוכב הישראלי. 

עוד באותו נושא: גראנדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי