Sport1 Banner

הולק כיכב, נאתכו איכזב: 1:4 לזניט על צסק"א בגמר

| צילום: gettyimages

90 דקות לישראלי, שראה את הברזילאי כובש שני פנדלים, מבשל ומניף את הגביע הרוסי

(גודל טקסט)

העונה הלא טובה שעוברת על ביברס נאתכו נמשכת. הישראלי שיחק 90 דקות בתבוסה 4:1 של צסק"א מוסקבה לזניט סנט פטרסבורג בגמר הגביע הרוסי. הכוכב הברזילאי של זניט, הולק, כבש שני שערים בפנדלים.

 

קבוצת אנשי הצבא נקלעה לפיגור בדקה ה-34, לאחר עבירה שטותית ברחבה של מריו פרננדס, שגררה שריקה מוצדקת לפנדל. הולק לא התבלבל והעלה את זניט ל-0:1, אבל הכחולים-אדומים לא נבהלו והשוו כעבור שתי דקות בלבד: נאתכו מסר מסירה נהדרת על פני מגרש שלם למריו פרננדס, שהמשיך לאארון אולאנרה, שמתוך הרחבה כבש בסיבוב.

 

 

אלכנסדר קוקורין השיב את היתרון לזניט בדקה ה-56, לאחר שקיבל מסירה נהדרת מהולק והרשית מול שער ריק, והמצב של הקבוצה של נאתכו הורע הרבה בדקה ה-63, אז ואסילי ברזוצקי הורחק אחרי עבירה ברחבה על קוקורין, שניצב מול השוער. הולק לא ריחם, כבש את השני שלו מהנקודה הלבנה וקבע 1:3. ארתור יוסופוב תקע את המסמר האחרון בארון של קבוצת אנשי הצבא עם שער בבעיטה חדה מתוך הרחבה בדקה ה-70, והשאיר גארבג' טיים ארוך.

 

למרות הכל, לא הכל שחור בצסק"א. הקבוצה של נאתכו הביסה בסוף השבוע 0:3 את אוראל, וניצלה הפסד 2:1 מפתיע של רוסטוב למורדוביה החלשה, חלפה על פניה ועלתה למקום הראשון, ארבעה מחזורים לסיום העונה. אחרי ההדחה מהמקום האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות והפסד הגביע, האליפות היא התואר היחיד שנותר לצסק"א, ואם היא לא תאבד ריכוז בארבעת המחזורים האחרונים היא תסיים את העונה עם חיוך. 

עוד באותו נושא: הולק, זניט סנט פטרסבורג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי