Sport1 Banner

דאבור עשוי להצטרף למכבי ת"א בהשאלה

דאבור
דאבור |

למרות הצמד בגביע לחלוץ זלצבורג, יחסיו עם גארסיה על סף פיצוץ

(גודל טקסט)

מואנס דאבור שב אמש (רביעי) לשחק במדי רד בול זלצבורג וכבש צמד ב-1:7 בגביע האוסטרי על מנסדורף אבל אין זה סוד שהיחסים שלו עם המאמן אוסקר גארסיה עלו על שרטון. היחסים בין הצדדים על סף פיצוץ למרות הקרדיט וייתכן כי כבר בינואר ירקם מהלך מעניין.

 

לספורט1 נודע כי מאחורי הקלעים בודקים בסביבת החלוץ עם אנשי מכבי תל אביב אפשרות שישוב לקבוצה בחודש ינואר בהשאלה תחילה עם אופציה רכישה.

 

 

החלוץ שומר על קשר טוב עם המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף שמעוניין לראות אותו חוזר לצהובים, ואף רואה בו שחקן שובר שוויון שיכול להביא את האליפות חזרה לצהובים.

 

גורם בכיר שמצוי בסוד המגעים אמר: "בין הצדדים מתנהלים שיחות שאפשר לקרוא להן רציניות. דאבור יודע שהוא לא יכול להרשות לעצמו ישיבה ממושכת על הספסל כי זה מחבל בקרירה שלו. במכבי הוא יכול לחזור לעצמו בגדול וגם להוכיח את עצמו בזירה האירופית שזה מה שהוא מחפש".

 


דאבור מוצג בזלצבורג, החל בחיוכים (זלצבורג, רשמי)

 

כזכור, בקיץ נרכש דאבור ב-7 מיליון יורו על ידי זלצבורג מגראסהופרס השווייצרית שם סיים כמלך שערים וקטף את תואר שער השנה בליגה המקומית. הוא זוכה לשכר של 1.3 מיליון יורו, שכר בו מכבי תל אביב תוכל לעמוד.

 

במכבי תל אביב חושקים תקופה ארוכה בחלוץ ישראלי בכיר כאשר בקיץ נוהלו מגעים עם תומר חמד שהעדיף להמשיך לעת עתה בברייטון וגם עם דאבור עצמו כפי שפורסם כאן באתר ספורט1.

 


קרויף, שומר על קשר עם החלוץ (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: אוסקר גארסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי