Sport1 Banner

ברייטון של כיאל וחמד נתקעה ותהיה בפלייאוף

| GettyImages

ה-1:1 של השחפים העלה את היריבה מידלסברו. פציעה מחרידה לרמירס

(גודל טקסט)

בירם כיאל ותומר חמד לא הצליחו לעשות את זה, אבל עוד לא אבדה תקוותם. ברייטון סיימה רק ב-1:1 אצל מידלסברו במחזור הנעילה של הצ'מפיונשיפ והעניקה לה את הכרטיס השני לפרמייר-ליג. שני הישראלים סיימו 90 דקות חלשות למדי, והשחפים ישחקו נגד שפילד וונסדיי בחצי גמר הפלייאוף לכרטיס האחרון לליגה הבכירה. צפו בתקציר המשחק

 

כיאל וחמד ישחקו בפלייאוף (gettyimages)

 

מתח, עצבים ואפילו דם היו בריברסייד. 2,500 אוהדי ברייטון שעשו את הדרך לצפון אנגליה נבלעו בין 33,800 האוהדים שנכחו באצטדיון, ולא הרבה ציפורניים נותרו במקומן בסיום. הרגעים הדרמטיים התרחשו בדקות ה-60, אז דייל סטיבנס השווה ל-1:1 והעניק הרבה תקוות לשחפים, אבל ארבע דקות מאוחר יותר נכנס בפרעות בגסטון רמירז ופצע אותו בצורה קשה, מה שעלה לו בכרטיס אדום ישיר ומוצדק.

עוד קודם לכן, במחצית הראשונה, כריסטיאן סטואני העלה את המארחים ליתרון, ונראה היה שהם בדרך הבטוחה לפרמייר-ליג. אחרי השוויון של סטיבס השחפים דהרו קדימה בדרך למהפך, אבל האדום שלו פגע קשות בתקוות שלהם. למרות ששיחקו בעשרה שחקנים הם דחפו, לחצו וניסו לכבוש את השער היוקרתי, אבל גם שמונה דקות של תוספת זמן לא הספיקה להם, ובסיום הם נאלצו לצפות בחגיגות של האוהדים האדומים המאושרים בריברסייד.

 

ארבע דקות בלבד הבדילו בין השער לאדום (gettyimages)

 

אבל כאמור, לברייטון אסור להוריד את הראש כי היא עדיין יכולה לעלות לפרמייר-ליג. בעוד פחות משבוע, ביום שישי ה-13 במאי, השחפים ייצאו להילסבורו למשחק נגד שפילד וונסדיי, וייארחו את הגומלין שלושה ימים לאחר מכן, ב-16 למאי. אם הם יצליחו לחלוף על פני הינשופים הם יגיעו לגמר הפלייאוף, שיתקיים בוומבלי ב-28 במאי. היריבה תהיה זו שתנצח במפגשים המקבילים בין האל לדרבי.

 

והייתה גם קבוצה שחגגה. מידלסברו שבה לפרמייר-ליג אחרי תשע שנים מתישות בליגת המשנה. הקבוצה של אייטור קראנקה השקיעה משאבים רבים העונה, החתימה שמות נוצצים והצליחה לעמוד במשימה למרות שבחלקים רבים של השנה לא הייתה בשני המקומות הראשונים. האוהדים המאושרים שפרצו בסיום לדשא וחיבקו את השחקנים יעקבו כעת אחרי מאבקי ההישרדות של ניוקאסל וסנדרלנד, בשביל לדעת את מי מיריבותיהן השנואות, אם בכלל, הם יפגשו בעונה הבאה.

 

See you next season @premierleague! #UTBpic.twitter.com/mAeFCn1V6F

— Middlesbrough FC (@Boro) May 7, 2016

Pitch invasion at Middlesbrough too. It's all going off in the Championship! pic.twitter.com/zwLTCJD4qn

— TheFootballRepublic (@TheFootballRep) May 7, 2016

Congratulations to champions Burnley & second-placed Middlesbrough. It's the Premier League for both next season… pic.twitter.com/FruKaX9T5z

— Fantasy iTeam (@fantasyiteam) May 7, 2016

Middlesbrough are promoting to the Premier League. Which can only mean one thing. Pitch invasion……pic.twitter.com/VsdS4ALaLe

— Transfer News (@TrustyTransfers) May 7, 2016

הרכבים

מידלסברו: דימיטריוס קונסטנטופולוס; אמיליו נ'סוה, דניאל איאלה, בן גיבסון, ג'ורג' פריינד; אדם קלייטון; גראנט לידביטר, כריסטיאן סטואני (ג'ורדן רודס/80), גסטון רמירז (סטיוארט דאונינג/63), אלברט אדומה; דייויד נוג'נט.

ברייטון: דייויד סטוקדייל, ברונו, קונור גולדסון, גורדון גריר (קזנגה לואה לואה/82), ליאם רוסניור; אנטוני נוקר, דייל סטיבנס, בירם כיאל, ג'יימי מרפי (סטיב סידוול/64); סם בלדוק (ג'יימס ווילסון/46), תומר חמד.

מהלך המשחק

דקה 14

הזדמנות ראשונה לברייטון: סטיבנס ירה בעיטה חופשית מ-25 מטרים, הכדור פגע בשחקן בחומה ונהדף לקרן.

דקה 19

0:1 למידלסברו! כדור חופשי מצד ימין הגיע היישר לנוג'נט בתוך הרחבה, הוא המשיך בנגיעה לסטואני שבמרחק של שני מטרים מול שער חשוף לא התקשה לחגוג.




חגיגות עליה? (gettyimages)

דקה 25 

כמעט 0:2! אדומה פרץ מצד שמאל ובכדור אדיר מצא את סטואני החופשי לחלוטין, האורוגוואי המשיך מהאוויר לעבר המסגרת, אבל בלם ברייטון התערב ברגע האחרון והעיף לקרן.

דקה 33

מזל גדול לברייטון! ראמירס התגנב בין שחקני ההגנה והשוער וניסה להקפיץ מעל סטוקדייל, אצטדיון שלם עצר את נשמתו ולבסוף ראה את הכדור נוחת על גג השער. זה היה קרוב!

דקה 38

עוד הזדמנות לבורו: קלייטון בעט מחוץ לרחבה, הכדור הסתובב וברגע האחרון עף החוצה.

דקה 45+1

אחרי דקות רבות, הזדמנות לברייטון. נוקאר בעט מחוץ לרחבה, אבל הבעיטה הייתה חלשה והכדור היה רחוק מלסכן את השער.

Just the one goal in it at the break. It could have been more for the hosts! If it stays like this, @Boro are up  pic.twitter.com/mRMT3eZbth

— Sky Bet Championship (@SkyBetChamp) May 7, 2016

דקה 46

יוטון לא מוותר. לאחר שקרוב לוודאי הרביץ קצת תורה בשחקניו במחצית, הוא גם ערך חילוף בחוד: חמד נשאר, אבל השותף שלו בהתקפה יהיה ג'יימס ווילסון, שהחליף את סם בלדוק.

דקה 55

1:1! ברייטון חוזרת למשחק! בפעם השלישית מאז תחילת המחצית השנייה השחפים מקבלים כדור חופשי מצד ימין, הפעם הכדור הגיע היישר לראשו של דייל סטיבנס, שמזווית לא קלה נגח לרשת והעניק תקוות מחודשות לכריס יוטון.





ברייטון שוב בעניינים (gettyimages)

דקה 59

ברייטון נשארת בעשרה שחקנים! ארבע דקות בלבד אחרי שהשווה את התוצאה, סטיבנס נכנס בצורה קשה מאוד בגאסטון רמירס, שדימם בצורה קשה ואף בכה דקות ארוכות על הדשא. כרטיס אדום מוצדק, השחפים יצליחו לעשות את זה עם שחקן פחות?



רק 4 דקות אחרי (gettyimages)

Gaston Ramirez's injury.  pic.twitter.com/c36txbPqCp

— Premier League (@EPLBible) May 7, 2016


פציעה קשה (gettyimages)

Middlesbrough 1-1 Brighton FT:

Shots: 13-7
Possession: 45%-55%
Chances created: 5-5

Boro are promoted. pic.twitter.com/Fl6kQKfbEF

— Squawka Football (@Squawka) May 7, 2016
עוד באותו נושא: גסטון רמירס, מידלסברו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי