Sport1 Banner

דיווח: ניר ביטון עשוי להחליף את קוקלין בארסנל

ביטון. בדרך ללונדון?
ביטון. בדרך ללונדון? | צילום: ערן לוף

עובר ללונדון? ונגר מחפש מחליף לצרפתי ועשוי לרכוש את קשר סלטיק

(גודל טקסט)

השער המדהים של ניר ביטון במדי נבחרת ישראל אמש (שבת) ב-2:1 לקפריסין לא נעלם מאנשיי מחזיקת הגביע האנגלי. התקשורת האנגלית הצטרפה לדיווחים בתקופה האחרונה וטענה שארסן ונגר מחפש חיזוק למרכז המגרש באופן מיידי. בדיווח נכתב שמיקל ארטטה וג'ק ווילשייר אינם מספקים את הסחורה אך הצוות המקצועי עדיין מאמין בהם, בעוד פרנסיס קוקלין עשוי להיות זה שיקבל שיחרור מהקבוצה ומי שצפוי לתפוס את מקומו בסגל של התותחנים הוא ניר ביטון.

הספקולציות הולכות ומתגברות – האם בקרוב יהיה לנו נציג ישראלי באחד המועדונים המפוארים בעולם? כזכור, לפני יומיים בלבד התפרסמו דיווחים בסקוטלנד שארסנל שמה עין על קשר סלטיק, ניר ביטון. התותחנים שלחו נציגים למשחק הליגה האירופית בין אלופת סקוטלנד לפנרבחצ'ה (2:2) במטרה לעקוב אחרי אקס מ.ס אשדוד.

על פי ה'דיילי רקורד', נציגי התותחנים חזרו ללונדון עם רשמים חיוביים וכעת ארסנל צפויה לעקוב מקרוב אחר ההתפתחות של ביטון. במידה והקשר ימשיך להרשים את התותחנים, הם צפויים לפתוח במו"מ מול אלופת סקוטלנד על מנת לצרף את הקשר כבר בחודש ינואר הקרוב כאשר ישנה אופציה שהעסקה תצא לפועל רק בתום העונה בשל חוסר הרצון של סלטיק לוותר על שירותיו.

קוקלין. ניר ביטון נושף בעורפו (Gettyimages)

גם ה'מטרו ספורט' הצטרף לחגיגה והבהיר: "רוני דיילה, מאמן סלטיק לא ישחרר את ניר ביטון בחלון העברות של ינואר, אלא רק בסוף העונה". עוד נרשום כי ונגר כבר החליט ללכת על הקשר לאחר הביקורות החיוביות שהצרפתי קיבל מצוות הסקאוטינג של המועדון והוא מעוניין להחתים את ביטון כבר בחלון העברות הקרוב.

סנדרלנד מהפרמיירליג הוזכרה גם היא כמועמדת לקלוט את הקשר הישראלי. החתולים השחורים עקבו אחר ביטון במשך תקופה ארוכה אך נכון לעכשיו מו"מ רשמי לא התקיים בין הצדדים.

ונגר. נתן אור ירוק להחתים את ביטון? (Gettyimages)

ניר ביטון הגיע לסלטיק בינואר 2014 ממועדון ספורט אשדוד. הקשר רשם 54 הופעות ליגה בהן כבש שלושה שערים. בתחילת דרכו הקשר התקשה למצוא את מקומו במועדון, בעיקר בעקבות פציעות, אך בשנה האחרונה הקשר הפך לאיש החשוב במרכז המגרש של רוני דיילה ומאז הוא לא מפסיק לגרוף שבחים ומחמאות. במדי הנבחרת יש לביטון 16 הופעות ושני שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי