Sport1 Banner

מכה לברוז': רפאלוב עלול להיעדר חודש נוסף

רפאלוב. מתקשה להתגבר על הפציעה בכף רגלו
רפאלוב. מתקשה להתגבר על הפציעה בכף רגלו | צילום: gettyimages

לאחר חודשיים וחצי בחוץ הקשר עדיין מתקשה להתאושש. יחזור בנובמבר?

(גודל טקסט)

רק לפני מספר ימים דווח בתקשורת הבלגית שליאור רפאלוב שב לאימונים אישיים לאחר שהתאושש משבר בכף רגלו והוא החל להתאמן לבדו עם מאמן הכושר של הקבוצה. כזכור, קשר קלאב ברוז' היה מושבת במשך חודשיים וחצי זכר לאותה פציעה בסוף חודש יולי.

אלא שהיום (שישי), מדווחים בתקשורת הבלגית שבקלאב ברוז' חוששים מכך שליאור רפאלוב שהיה אמור לשוב לסגל הקבוצה באמצע אוקטובר עדיין לא מוכן לכך מבחינה פיזית והוא צפוי לשוב לאימונים מלאים רק בחודש נובמבר מאחר שהוא מתקשה להתגבר על הפציעה.

בשלב זה אקס מכבי חיפה עשוי להמשיך באימונים אישיים עם מאמן הכושר של מחזיקת הגביע הבלגי כאשר האינטנסיביות צפויה לעלות בהדרגה.

כידוע, קלאב ברוז' פתחה את העונה בצורה רעה. קבוצתו של מישל פורדום חסרה גם את ויקטור ואסקס הספרדי שסוחב הפציעה. ברוז' ניצבת במקום השישי לאחר עשרה מחזורים והיא במרחק שבע נקודות מהמוליכה, אוסטנד. גם בליגה האירופית ברוז' רחוקה מלהרשים, היא הובסה 0:5 על ידי נאפולי, והפסידה בבית למידטילנד הדנית 1:3.

רפאלוב. סיטואציה לא פשוטה, בעיקר מנטלית (Gettyimages)

אשתקד רפאלוב רשם עונה יוצאת דופן. קשר נבחרת ישראל כבש עשרה שערי ליגה ב-30 הופעות, שישה שערים ב-14 הופעות בליגה האירופית ושני שערים בגביע הבלגי כאשר השני הגיע עמוק בתוספת הזמן בגמר הגביע הבלגי מול היריבה המרה, אנדרלכט, בוולה מטורף. בעקבות היכולת, הקשר נבחר לשחקן העונה של האוהדים שכבר מצפים לחזרתו למגרשים בקוצר רוח.

עוד באותו נושא: ויקטור ואסקס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי