Sport1 Banner

רשמית: עומר דמארי הושאל לרד בול זלצבורג

דמארי. חוזר לאוסטריה
דמארי. חוזר לאוסטריה | צילום: Gettyimages

החלוץ חוזר לליגה האוסטרית, עשוי לפגוש את מכבי במוקדמות האלופות

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: עומר דמארי ישחק בעונה הקרובה ברד בול זלצבורג, לאחר שהושאל לאלופת אוסטריה. דמארי אמר אחרי החתימה: "אני שמח על ההצטרפות למועדון גדול כמו רד בול זלצבורג. מקווה לעזור לקבוצה במטרות שהיא מציבה לעצמה ולעמוד גם ביעדים שאני מציב לעצמי".

כידוע, החלוץ עבר בינואר האחרון מאוסטריה וינה לקבוצת רד בול לייפציג תמורת כשבעה מיליון יורו ולא הצליח להבקיע בעשר הופעותיו בקבוצת הבונדסליגה השנייה.

 

מחלת הנשיקה ופציעה עיכבו את השתלבותו בלייפציג וכעת דמארי מקווה לחזור לכושר בו היה באוסטריה וינה (שמונה שערים), מה שיעניק לו מקום מחודש בהרכב נבחרת ישראל. החלוץ ישחק עם קבוצתו החדשה במוקדמות ליגת האלופות ועשוי לפגוש את מכבי ת"א. זלצבורג תהיה מדורגת לאורך כל שלבי המוקדמות באירופה.

 

ההחלטה העקרונית של חברת רד בול היא לחזק את לייפציג הגרמנית על חשבון זלצבורג. כך למשל החלוץ הטוב ביותר של זלצבורג בעונה שעברה, מלבד ג'ונתן סוריאנו, היה מרסל סביצר, אוסטרי בן 21, שכבש 19 שערי ליגה, שנרכש אשתקד על ידי לייפציג, אבל הושאל לזלצבורג. הוא מעולם לא שיחק בלייפציג ולא מתלהב לשחק בה, אבל כעת החליטה חברת רד בול לשלוח אותו ללייפציג במטרה שהקבוצה תעלה עונה הבאה לבונדסליגה.

 

 

סוכנו של דמארי, רונן קצב הגיב: "עומר בחר את רד בול זלצבורג בגלל האתגרים שמצפים שם כולל ליגת האלופות. מאחל לו בהצלחה בהגשמת המטרות".

 


קצב ודמארי במעמד החתימה

עוד באותו נושא: רונן קצב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי