Sport1 Banner

מאמצים להכשיר את עומר דמארי

|

החלוץ הישראלי בספק למשחקה של לייפציג נגד נירנברג. קווין וולנד מועמד להצטרף

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: Gettyimages

 

סיכוייה של לייפציג לעלות לבונדסליגה הראשונה כמעט אפסיים, אך הקבוצה מתכוונת כמובן להילחם עד הרגע האחרון. לייפציג, שתשחק ביום ראשון נגד נירנברג, סובלת ממכת פציעות של חלוציה הבינלאומיים: עומר דמארי שנפצע נגד וויילס בספק, כמו גם אמיל פורסברג שנפצע ב-1:3 של שבדיה על איראן.

 

 

המאמן אכים ביירלורצר אמר שהוא מחכה לבדיקות של השחקנים אצל רופא המועדון ולחזרתו של חלוץ דנמרק יוסוף פולסן. "יש לנו עוד חלוצים כמו יורדי ריינה ודניאל פראהן", התנחם ביירלורצר. בקבוצה מקווים שהשבדי יתאושש בזמן, אך לגבי דמארי לא ברור עדיין אם יהיה כשיר כבר ביום ראשון ובקבוצה ינסו להכשירו אפילו לפרק זמן קצר על הדשא.

 

בתוך כך התפרסם שלייפציג מתכננת רכש מאסיבי לקיץ הבא ומכינה לשם כך תקציב של 50 מיליון יורו כמו קבוצת צמרת בכירה בבונדסליגה או אפילו באנגליה. אחרי שאתמול פורסם כי קבוצתו של דמארי סגרה עם חלוץ ורדר ברמן דויד סלקה תמורת 8 מיליון יורו, מפרסם 'הבילד' את שאר השמות ברשימת הרכש של לייפציג ומציין שהקבוצה מתכוונת גם לרכוש בקיץ שחקן אחד מנבחרת גרמניה. כסף לא חסר מסתבר והאמביציה של הקבוצה מטורפת.

 

בראש הרשימה של המנג'ר המקצועי של לייפציג, ראלף ראנגניק, נמצא קווין וולנד מהופנהיים, שאם יירכש עלול לדחוק עוד יותר את דמארי מההרכב. ראנגניק אמר אתמול על הרכש החדש סלקה: "הוא אחד הבודדים מהצעירים שעדיין משחק בסטייל של חלוץ מרכזי טיפוס. הוא חזק, מהיר, דינאמי ומהווה איום תמידי על השער".

 

המטרה הבאה של הקבוצה היא שחקן ההגנה המוכשר של בוכום, ארדינץ קארקס בן ה-17, אחריו עוקבות גם צ'לסי ובנפיקה. ברשימה גם הבלם הצרפתי בן ה-19 של לאנס ז'אן פיליפ גבמין והקשר קרול לינטי בן 20 מלך פוזנאן הפולנית.

עוד באותו נושא: קווין וולנד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי