Sport1 Banner

רפאלוב: סיוט, אבל לא מפחדים לשחק כדורגל

כוחות הביטחון בבריסל. המצב לא ישפיע
כוחות הביטחון בבריסל. המצב לא ישפיע | צילום: AFP

קשר ברוז' על מתקפת הטרור בבריסל: "היינו צריכים לטוס היום. מרגיש בטוח"

(גודל טקסט)

הפיגועים בבלגיה לא מדלגים גם על הספורט הישראלי. לאחר שני הפיצוצים בנמל התעופה ועוד אחד בתחנת הרכבת התחתית, גם ענף הכדורגל המקומי, חש את האירועים על בשרו. "הייתי אמור לטוס היום עם הקבוצה למחנה אימונים בספרד", אמר ליאור רפאלוב לספורט1, "אבל אנחנו כבר תקועים שמונה שעות באוטובוס לשרלרואה כי סגרו את השמיים וכל הכבישים פקוקים".

 

"כולם פה המומים, הבוקר הזה היה סיוט גדול, קשה מאוד לראות טלוויזיה. אנחנו לא מפחדים להמשיך לשחק כדורגל, זאת הפרנסה שלנו. נשאיר לגורמים הרלוונטים להתמודד עם הטרור. ברוז' עיר שקטה, אין פה הרבה מוסלמים, אני והמשפחה מרגישים בטוח וכלום לא יזיז אותנו מהדרך שלנו".

 

 

סוכן השחקנים, דודו דהאן, נמצא גם הוא בבלגיה: "הם היו שאננים. שדה התעופה היה פרוץ, אין שם שום סידורי אבטחה. זה מדינה עם המון מוסלמים ועד עכשיו לא הבנתי איך לא בודקים אף אחד. עכשיו אולי הם יתעוררו. זאת לא בעיה חדשה, אבל זה לא נוגע לכדורגלנים שלנו. אנחנו נמשיך לייצג את הכדורגל הישראלי בבלגיה ולהצליח".

 

סייס. "בהלם, הייתי שם בשבוע שעבר" (עידן סלם)

 

הדי הפיגוע הגיעו גם לישראל, כאשר הפועל עכו הודיעה לתקשורת כי שחקנה הבלגי, החלוץ דילן סייס, נמצא בלחץ בשעה זו ומתעדכן באמצעות התקשורת בנעשה במולדתו.

 

סייס התייחס למתקפת הטרור בבריסל ואמר: "אני בשוק, בהלם, קשה לי נורא לדבר על זה כי אני עוד מנסה להבין מה קרה שם. זה נורא עצוב. אני חושב על זה שלפני שבוע הייתי שם כאשר ביקרתי את משפחתי ואני אני שומע חדשות כאלה מזעזעות. המשפחה שלי בשוק, אף אחד מהם לא ציפה וזה ועוד בשדה התעופה. היינו שם לפני שבוע. זה מזעזע ועצוב".

 

שוערה של מוסקרון, אופיר מרציאנו, הגיב על אירועי הירי הקטלנים: "היה קשה לפתוח את הבוקר עם בשורה כזאת הייתי שם אתמול בבוקר כשחזרתי מישראל. אנחנו משתדלים להמשיך בשגרת החיים אבל כמובן שנזהרים מאוד, מקווה שנשמע בשורות יותר טובות".

 

מונונגה. "בהלם מהתמונות" (אודי ציטיאט)

 

גם ג'ו מונונגה, שחקן מכבי פ"ת, נשמע נרעש: "המשפחה שלי בסדר, הם חיים בבריסל ככה שהיה טוב לשמוע מהם. מעבר לזה כמובן שהם פשוט בשוק ממה שקרה, אני צופה פה בטלוויזיה וגם בהלם מהתמונות שמגיעות משם".

 

"כמות ההרוגים בלתי נתפסת, אני עדיין לא יודע אם יש בין ההרוגים מישהו שאני מכיר, עברתי בשדה התעופה הזה פעמים רבות. האבטחה בבלגיה לא מספיק מנוסה בהתמודדות עם אירועים כאלו, זה רגע קשה למדינה ואני מקווה שהיא תצא מחוזקת. כשהעונה תסתיים אני מאמין שאסע לבלגיה שוב ומקווה שעד אז השקט יחזור".

 

גם מאמן הכדורגל אריק גילרוביץ' היה בדרכו לבריסל בזמן הפיגועים וסיפר: "חצי שעה לפני שנחתנו הודיעו פתאום הקברניט שבגלל סיבה ביטחונית אנחנו לא ננחת בבריסל אלא בליאז'. הייתה פאניקה רצינית במטוס כי אף אחד לא הבין מה קרה ולא סיפרו לנו גם. לא אמרו לנו כלום. אחרי שנחתנו בליאז' פתחנו את הטלפון וראינו. כרגע לא נותנים לנו לצאת משדה התעופה ואנחנו ממתינים לטיסת ההמשך. הם מעכבים אותנו כי רוצים לבדוק לכל אחד את המזוודה שלו שוב. אני מקווה שנמריא מכאן מהר".

 

"מקווה שנצא מכאן מהר" (אריק גילרוביץ')

עוד באותו נושא: דודו דהאן, דילן סייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי